En elkaars MB beschermen vind ik een cool idee.

Dat lijkt mij een stevig overzichtMaxidomino wrote:Nog 19 dagen! Helaas heb ik geen tijd om nu nog alle vorige games te (her)spelen. Gelukkige heb ik deze recap gevonden van het verhaal van MGS. Ik heb al wat zitten zoeken en meestal is het veel te kort. Dit is echter nog uitgebreid en bevat de grootste hoofdpunten van het verhaal.![]()
https://www.gamesradar.com/metal-gear-solid-story/
Deze pre-orderen?Marty wrote:Dan weet je wat je moet doen voordat het 1 september is
Ook, maar sowieso MGS3: Snake Eater nog uitspelen voor ge aan deze begint en de verhalen van Portable Ops en Peace Walker opzoeken en Ground Zeroes uitspelenNTGSruler wrote:Deze pre-orderen?
Mij aant werk zetten?met0t0 wrote:Ook, maar sowieso MGS3: Snake Eater nog uitspelen voor ge aan deze begint en de verhalen van Portable Ops en Peace Walker opzoeken en Ground Zeroes uitspelenNTGSruler wrote:Deze pre-orderen?
Valt te zien in welke volgorde ge de games wilt spelenNTGSruler wrote:Mij aant werk zetten?Ik zou beter de game in huis halen en ook eens op zoek gaan naar MGS4 en Peace Walker. Dan kan ik eens alles mooi in volgorde spelen en een MGS maand (en) gamesessie organiseren

Ze allemaal spelen gaat niet lukken. Als ik ooit als MGS2, 3, Peace Walker, MGS4 en MGS5 er door krijg mag ik al héél tevreden zijn denk ikmet0t0 wrote: Valt te zien in welke volgorde ge de games wilt spelen
Als ge ze in verhaalvolgorde wilt spelen, gaat het als volgt:
Metal Gear Solid 3: Snake Eater
Metal Gear Solid: Portable Ops
Metal Gear Solid: Peace Walker
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Metal Gear
Metal Gear 2: Solid Snake
Metal Gear Solid
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 4
Werk genoeg dus