Mooi zo!Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Ik ga de update binnenkort ook eens binnenhalen, al een tijdje geleden dat ik de game gespeeld heb
Mooi zo!Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Cool! Zien dat ge wint en achteraf een interview met 4gamers proberen te strikken waarin ge niets dan lof spreekt over PXTR en uw idee voorstelt voor ons RL toernooi voor deze of volgende maand.Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Hahaha ik doe m'n best.Maxidomino wrote:Cool! Zien dat ge wint en achteraf een interview met 4gamers proberen te strikken waarin ge niets dan lof spreekt over PXTR en uw idee voorstelt voor ons RL toernooi voor deze of volgende maand.Elexus wrote:Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Goed bezig!!Elexus wrote:Woopi, DLC instant buy en straks de nieuwe map eens proberen.
Ondertussen in de halve finales op het Rocket League toernooi op 4gamers!
Misschien (hopelijk) komt dat nog...Tjeefkeuh wrote:De nieuwe map is gewoon weer een reskin
Kzou liever maps zien zoals Wasteland en Cosmic uit SARPBC, een beetje variatie mag wel.
Waarschijnlijk hebben ze dat gewoon gedaan omdat enorm veel fans wouden betalen voor de game.RoyVdW wrote:Die gratis patch zal ik eens downloaden, maar 4 euro is die DLC denk ik niet waard is toch hetzelfde.
Dat komt idd nog. Ik zat de reacties te lezen op het psyonix forum en ze willen eerst de mensen zoveel mogelijk laten wennen aan het spel zelf.dividedx11 wrote:Misschien (hopelijk) komt dat nog...Tjeefkeuh wrote:De nieuwe map is gewoon weer een reskin
Kzou liever maps zien zoals Wasteland en Cosmic uit SARPBC, een beetje variatie mag wel.
Dit is een van de weinige games die ik nog speel nadat ik de platinum behaald heb.NTGSruler wrote:Rocket league is platinum bij mij. Geen zin meer om te game nog te spelen eigenlijk. Nieuwe gameplay wordt er niet toegevoegd, enkel nieuwe arena en wat nieuwe auto's.
Als de specialere arena's beginnen te komen staat dat zeker gelijk aan nieuwe gameplay.NTGSruler wrote:Rocket league is platinum bij mij. Geen zin meer om te game nog te spelen eigenlijk. Nieuwe gameplay wordt er niet toegevoegd, enkel nieuwe arena en wat nieuwe auto's.
Return to “Sport- en racegames”