Re: Het afdwaaltopic
271Ik heb onlangs ook een deel wat mij nog weinig interessant leek verwijderd. Kan ze wel nog altijd terug downloaden eventueel. Super.
dividedx11 wrote:Ik heb al 24 games die in de wacht staan Maar die ik waarschijnlijk toch niet meer ga spelen
Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....
nee, dat zeg ik niet, dat is staatsgeheim
ik kan hetzelfde over jou en Metoto vragen maar dat doe ik ook nietW.O.L.F. wrote:Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....
Wij zijn openlijk een koppel eh...Gamefreak wrote:ik kan hetzelfde over jou en Metoto vragen maar dat doe ik ook nietW.O.L.F. wrote:Zijn jullie getrouwd of geloven jullie daar niet in en doen jullie aan wettelijk samenwonen?Gamefreak wrote:GozeBozer is ook al even verdwenen, ofwel weet hij het paswoord van zijn pc niet meer, ofwel is hij gewoon te lui ofwel....
Maar dus back to the point... Jullie zijn dus wettelijk samenwonend? (En als je het graag wil weten, met0t0 en ik zijn niet wettelijk samenwonend omdat thuis wonen goedkoper is en we dicht bij elkaar wonen)Gamefreak wrote:
ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomenW.O.L.F. wrote:Maar dus back to the point... Jullie zijn dus wettelijk samenwonend? (En als je het graag wil weten, met0t0 en ik zijn niet wettelijk samenwonend omdat thuis wonen goedkoper is en we dicht bij elkaar wonen)Gamefreak wrote:
Goed voorstel, pak de boel maar op en zet ze daar neer.gamerke1992 wrote:Afdwaaltopic?
BozeGozer zal het graag horen dat ge denkt dat hij niet bestaatGamefreak wrote:ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen
hij bestaal wel, jij bent het !met0t0 wrote:BozeGozer zal het graag horen dat ge denkt dat hij niet bestaatGamefreak wrote:ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen
Is spijtig genoeg niet mogelijk met mijn smartphone. Maar ik zie dat het ondertussen al in het topic is gezetSora_Lizard wrote:Goed voorstel, pak de boel maar op en zet ze daar neer.gamerke1992 wrote:Afdwaaltopic?