Inderdaad dat was het. Amai jij merkt dat goed op ik wist het zelf al niet meer.met0t0 wrote:Ik heb eens beter naar uw foto gekeken en aan het lettertype te zien, is het een Hoegaarden Speciale-glas?gamerke1992 wrote:Ik weet het niet meer welk glas het was. Ik wou het eigenlijk eerst in een wijnglas drinken, maar ben dan toch voor een boller bierglas gegaan.
Dat heb ik nog niet, lijkt mij wel een handige vorm.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
377Op uw foto ziet ge "...en", in het iconische Hoegaarden-lettertype, dus zo moeilijk was het nietgamerke1992 wrote:Inderdaad dat was het. Amai jij merkt dat goed op ik wist het zelf al niet meer.
378Kent iemand nog goeie Engelse bierkes? Want ik vertrek naar Engeland vandaag.
379Hmm, veel Engelse bieren heb ik nog niet gedronken. Hier wel een lijst van Ratebeer, ge gaat uw werk hebbenThe Wastelander wrote:Kent iemand nog goeie Engelse bierkes? Want ik vertrek naar Engeland vandaag.
http://www.ratebeer.com/country/england/240/
381Noem het maar levensgenietersSora_Lizard wrote:Wat een stelletje zuiplappen hier!
382omdat het niet altijd over bier moet gaan; Ik heb laatst een Blue Hawaii gedronken (wat raar genoeg niet blauw, maar groen is). Rum, Blue Curaçao en ananassap.
en daarna een Caipirinha Cachaça is te lekker
383Een biertje op z'n tijd kan idd erg lekker zijn. Toch vind ik het knap dat jullie met een paar mensen hier 26 pagina's vol krijgen over het bekende gerstenat.
384Cocktails zijn inderdaad ook altijd heel lekker een paar keer per jaar ga ik er wel eens ergens drinken of maak ik zelf pina colada.Ligeiro wrote:omdat het niet altijd over bier moet gaan; Ik heb laatst een Blue Hawaii gedronken (wat raar genoeg niet blauw, maar groen is). Rum, Blue Curaçao en ananassap.
De laatste die ik in een cocktailbar heb gedronken was een caribean cruise. Dat is een variant van pina colada, maar met iets heel fris in. Ik denk dat het munt of citroen was.
385scholSora_Lizard wrote:Een biertje op z'n tijd kan idd erg lekker zijn. Toch vind ik het knap dat jullie met een paar mensen hier 26 pagina's vol krijgen over het bekende gerstenat.
386Een Engels biertje ken ik niet, ben zelf nogal fan van Grolsch. Heb daar een koelkast van, glazen, speciale editie verpakkingen als collectie en nog wat hebbe dingetjes. Drink dus zo nu en dan een pilsje.
Dat terwijl ik ook wijn drink of andere sterke dranken, ligt eraan bij welke gelegenheid, wijntje bij het eten, whiskey bij een film, of gewoon een biertje omdat bij een feesje iedereen bier drinkt
Maar je moet niet met te zoete troep komen want daar hou ik niet van
Dat terwijl ik ook wijn drink of andere sterke dranken, ligt eraan bij welke gelegenheid, wijntje bij het eten, whiskey bij een film, of gewoon een biertje omdat bij een feesje iedereen bier drinkt
Maar je moet niet met te zoete troep komen want daar hou ik niet van
387We zijn Belgen eh...Sora_Lizard wrote:Een biertje op z'n tijd kan idd erg lekker zijn. Toch vind ik het knap dat jullie met een paar mensen hier 26 pagina's vol krijgen over het bekende gerstenat.
388Gisteren na mijn examen deze gedronken:
Die Amerikaanse bieren zijn denk ik niet helemaal naar mijn smaak. Het is wel lekker, maar bij momenten iets té hoppig. Het komt redelijk lichtbitter binnen en in de afdronk komt plots een heel grote bitterheid.
Die Amerikaanse bieren zijn denk ik niet helemaal naar mijn smaak. Het is wel lekker, maar bij momenten iets té hoppig. Het komt redelijk lichtbitter binnen en in de afdronk komt plots een heel grote bitterheid.
389american beer is like having sex in a canoe; fucking close to water
390Het valt te zien welk het is, maar het is wel mogelijk...Ligeiro wrote:american beer is like having sex in a canoe; fucking close to water
Gisteren ter gelegenheid van het einde van de herexamens nog eens een Orval gedronken. Deze was 3 maanden oud, niet echt verschil in smaak met een 'verse'. Het blijft een fantastisch bier, jammer dat ik er nu geen meer heb staan om direct op te drinken, want de twee die ik nog heb, staan te rijpen.
W.O.L.F. heeft deze gedronken: