Project CARS
1release: mei 2015
Last edited by M-power on 13 Mar 2015 16:13, edited 2 times in total.
Je moet de v= ook wegdoenM-power wrote:[youtube]v=TE6Chu7bMpY[/youtube]
release: 2 april 2015
Hopelijk geen disaster zoals DriveClub geweest. Die game hebben ze ook bijna meer dan een jaar uitgesteldmet0t0 wrote:Nu zullen ze de releasedatum wel aanhouden, denk ik. Hopelijk wordt dit de eerste echt goede sim-achtige racegame op PS4, maar dat lijkt mij wel goed te komen
ik hoop ook op een betere launch dan driveclub . driveclub was tof als tussendoor ma kbleef toch op men honger zittenNTGSruler wrote:Hopelijk geen disaster zoals DriveClub geweest. Die game hebben ze ook bijna meer dan een jaar uitgesteldmet0t0 wrote:Nu zullen ze de releasedatum wel aanhouden, denk ik. Hopelijk wordt dit de eerste echt goede sim-achtige racegame op PS4, maar dat lijkt mij wel goed te komen
Zou hopelijk moeten opgelost zijn met Project Cars!fsterchele23 wrote:ik hoop ook op een betere launch dan driveclub . driveclub was tof als tussendoor ma kbleef toch op men honger zittenNTGSruler wrote:Hopelijk geen disaster zoals DriveClub geweest. Die game hebben ze ook bijna meer dan een jaar uitgesteldmet0t0 wrote:Nu zullen ze de releasedatum wel aanhouden, denk ik. Hopelijk wordt dit de eerste echt goede sim-achtige racegame op PS4, maar dat lijkt mij wel goed te komen
Die track krijg je ook gewoon als je niet pre-ordered hoor.NTGSruler wrote:Nice!Gamefreak wrote:heb deze rakker bij Game Mania ge pre ordered
Tot midden mei, met de volgende tekst als uitleg:M-power wrote:En opnieuw uitgesteld tot ergens in mei
als ie een derde keer wordt uigesteld moeten ze trakterenM-power wrote:En opnieuw uitgesteld tot ergens in mei
Ik denk dat het toch al de derde keer is, ze hebben getrakteerd met wat gratis in-game dingenGamefreak wrote:als ie een derde keer wordt uigesteld moeten ze trakterenM-power wrote:En opnieuw uitgesteld tot ergens in mei
trakteren met een vat bedoel ik, of met gratis Redbulls !met0t0 wrote:Ik denk dat het toch al de derde keer is, ze hebben getrakteerd met wat gratis in-game dingenGamefreak wrote:als ie een derde keer wordt uigesteld moeten ze trakterenM-power wrote:En opnieuw uitgesteld tot ergens in mei
Geen redtroep, dat mogen ze voor altijd verbannen. Dan nog liever vloeibaar rubber in een blikje.Gamefreak wrote:trakteren met een vat bedoel ik, of met gratis Redbulls !
Return to “Sport- en racegames”