The dark knight rises -> 9/10
Mooie afsluiter van de trilogie.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
347assassination classroom.
Beetje een rare film. De film gaat erover dat een Japanse klas die een soort buitenaardse wezen, die de wereld wil vernietigen over een jaar, als leraar krijgen en die traint hen dan erin om hem te vermoorden. Ik vond dit een erg leuke film 9/10
Beetje een rare film. De film gaat erover dat een Japanse klas die een soort buitenaardse wezen, die de wereld wil vernietigen over een jaar, als leraar krijgen en die traint hen dan erin om hem te vermoorden. Ik vond dit een erg leuke film 9/10
348Lauf Junge Lauf => mooie film over de Jodenvervolgingen.
8.3/10
8.3/10
349Homeward bound 2
9/10
Ten eerste om de nostalgie,
Ten 2de alleen al om de muziek
Ten 3de het gewoon kijken is zonder na te denken
Ten 4de om de soms maffe Belgische accenten
Enig minpunt je krijgt een veel minder op reis gevoel, in deel 1 had je echt het idee dat ze een hele grote overtocht aan het maken waren, nu is dat stukken minder dus dat is wat jammer
9/10
Ten eerste om de nostalgie,
Ten 2de alleen al om de muziek
Ten 3de het gewoon kijken is zonder na te denken
Ten 4de om de soms maffe Belgische accenten
Enig minpunt je krijgt een veel minder op reis gevoel, in deel 1 had je echt het idee dat ze een hele grote overtocht aan het maken waren, nu is dat stukken minder dus dat is wat jammer
350ik garandeer u, zonder de film gezien te hebben, dat de manga en anime stukken beter zijnminermb wrote:assassination classroom.
351Mad Max Fury Road. 9/10
Geweldige film. Jammer dat ik hem niet in de cinema heb kunnen zien. Van begin tot einde is het non-stop actie.
Geweldige film. Jammer dat ik hem niet in de cinema heb kunnen zien. Van begin tot einde is het non-stop actie.
352War Games => Duidelijk een B movie maar al bij al nog best aangenaam om te kijken
6.5/10
6.5/10
353Gone Girl: 90% Wow wat goed in elkaar gestoken. Toch één van de beste films die ik dit jaar gezien heb.
PotC On Stranger Tides: 60% de minste van de reeks.
PotC On Stranger Tides: 60% de minste van de reeks.
354Cloverfield: 7,5/10 Goed verhaal, leuk gedaan, enkel jammer van het einde...
Sinister: 7,7/10 Deze had ik al eens gezien maar nog eens herbekeken omdat we binnenkort sinister 2 gaan downloaden. Goede horrorfilm.
Sinister: 7,7/10 Deze had ik al eens gezien maar nog eens herbekeken omdat we binnenkort sinister 2 gaan downloaden. Goede horrorfilm.
355Verschrikkelijk einde though.RoyVdW wrote:Gone Girl: 90% Wow wat goed in elkaar gestoken. Toch één van de beste films die ik dit jaar gezien heb.
Past niet bij de feel van de rest van de film
356Deze was ook anders vond ik als gewone horrorfilmsdividedx11 wrote:Cloverfield: 7,5/10 Goed verhaal, leuk gedaan, enkel jammer van het einde...
357Idd maar dat is net de bedoeling en het goede eraan je verwacht het niet.ShAmPi wrote:Verschrikkelijk einde though.RoyVdW wrote:Gone Girl: 90% Wow wat goed in elkaar gestoken. Toch één van de beste films die ik dit jaar gezien heb.
Past niet bij de feel van de rest van de film
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
358The Social Network: Oké goede weergave van de realiteit maar had er meer van verwacht 70%
The Imitation Game: Opnieuw woow leunt zeer dicht bij Gone Girl qua score wist niet dat die Engima bestaan heeft enzo wel interessant 85%
Morgen Interstellar die duurt drie uur en als ik nog tijd heb Gravity erbij nemen.
The Imitation Game: Opnieuw woow leunt zeer dicht bij Gone Girl qua score wist niet dat die Engima bestaan heeft enzo wel interessant 85%
Morgen Interstellar die duurt drie uur en als ik nog tijd heb Gravity erbij nemen.
359Interstellar is gooooooooood. Eerste half uur wat moeten doorworstelen (kwam nogal traag op gang vond ik), maar achteraf gezien een sublieme film.RoyVdW wrote:The Social Network: Oké goede weergave van de realiteit maar had er meer van verwacht 70%
360Gravity => mooie film met prachtige effecten. Het 'verhaal' kon wel wat beter maar in het algemeen toch een aanrader
8/10
8/10