US PSN store geeft je een (dynamisch) thema. EU PSN store niet.

Capperdecap, dat is niet lang meerCaptain Witwicky wrote:Om nog maar eens aan te tonen waarom ik altijd iets krijg van die verschillen tussen pre-orders...
Neen, duh, tuurlijk ist niet lang meer, maar ik wou het verschil aanduiden, wat zou nu een reden zijn dat de EU of tenminste wij, Belgen, niet een Mad Max theme mogen hebben...Gamefreak wrote:Capperdecap, dat is niet lang meerCaptain Witwicky wrote:Om nog maar eens aan te tonen waarom ik altijd iets krijg van die verschillen tussen pre-orders...

Net zoals kerstkado's gaat het om het ideeShAmPi wrote:Pffrt
Meestal trekken die dynamische thema's op niets
Ik gebruik nog altijd het orgineel (enkel in een ander kleurtje) de rest trekt op niets
En ik die dacht dat kerstcadeau's om de grote gingenCaptain Witwicky wrote:Net zoals kerstkado's gaat het om het ideeShAmPi wrote:Pffrt
Ik gebruik nog altijd het orgineel (enkel in een ander kleurtje) de rest trekt op niets
Vraag maar aan de kerstman, die heeft ook liever zijn kar minder volToon8 wrote:En ik die dacht dat kerstcadeau's om de grote gingenCaptain Witwicky wrote:Net zoals kerstkado's gaat het om het ideeShAmPi wrote:Pffrt
De lamzakCaptain Witwicky wrote:Vraag maar aan de kerstman, die heeft ook liever zijn kar minder volToon8 wrote:En ik die dacht dat kerstcadeau's om de grote gingenCaptain Witwicky wrote: Net zoals kerstkado's gaat het om het idee

Dan, waarom kan het bij andere games dan wel? Dat overal alles hetzelfde is?Toon8 wrote:Grotere game ketens in grotere landen die een veel grotere afzetmarkt hebben dan bij ons krijgen de voorkeur voor een specialeke. Eigenlijk moesten ze de engelse edities hoor ook uitbrengen want de meesten hier verstaan toch engels, zowel hollanders als vlamingen.
Zo'n reden gaat me nog altijd niet helpen het te verstaanToon8 wrote:Omdat ze onze markt niet de moeite vinden om mensen over de streep te trekken om te pre orderen door er iets speciaal bij te geven. Zal wel zo'n reden zijn.
En andere games werken dan met een CE voor heel europa.
Ja, doe maar, ik moet nog voor het eerst een antwoord krijgen waar ik een eureka moment beleefToon8 wrote:Ik kan alleen maar proberen om je het helpen te verstaan