Wel ja, begin dan zeker maar met MGS3NTGSruler wrote:Ze allemaal spelen gaat niet lukken. Als ik ooit als MGS2, 3, Peace Walker, MGS4 en MGS5 er door krijg mag ik al héél tevreden zijn denk ik
Ge zult er wel wat personages in zien terugkomen.
Er zijn al wat mensen die 8 uur met de game aan de slag zijn kunnen gaan. Heel interessant om hun spoilervrije indrukken te horen. Zo kwam iemand na 8 uur spelen slechts op 6% completition uit. Al is dat op zich niet zo verwonderlijk, aangezien collectibles daar ook in meetellen, dus dat zijn niet echt noodzakelijke dingen. Op het vlak van verhaal: niets is wat het lijkt. Er zijn al veel trailers geweest waarin bepaalde personages die eerder vijanden waren, plots met elkaar staan te praten. Het blijkt allemaal mogelijk te zijn, want ook nu zal verraad weer veel aan bod komen. Dat is eigenlijk de rode draad doorheen de games
Voor de rest niks dan lof over de gameplay. Het is echt één grote open map, die niet voor elk deelgebied apart geladen moet worden enz. De AI blijkt ongelofelijk slim te zijn in hoe ze reageren op uw strategieën. Niet alleen beginnen ze helmen op te zetten als ge veel vijanden headshot met het verdovingspistool, ook de plaatsen van de patrouilles worden anders. Ook op technisch vlak zit het dik in orde: er is een stevige 60fps, die tijdens de speelsessies nooit dropte, dus dat vind ik heel goed
M.a.w.: dat de game er maar snel is!