Ik vind Life Is Strange echt zo'n mooie game. Elke episode sluit wel af met een cliffhanger en stukje bij stukje kom je steeds dichter bij de waarheid. Ik heb bij deze game veel meer het idee dat de keuzes echt iets uitmaken, dan bij de Telltale games. Soms heb ik echt van: had ik niet beter die keuze kunnen maken in de vorige episode? Ik ben echt benieuwd naar episode 5, na wat er in het einde van episode 4 is gebeurd
Life Is Strange
1Life Is Strange is een episodische game, ditmaal niet gemaakt door Telltale, maar door Dontnod Entertainment en gepubliceerd door Square Enix. Het verhaal gaat over het meisje, Max(ine), die ontdekt dat ze de tijd kan terugdraaien. Samen met Chloe, haar hartsvriendin van vroeger, gaat ze op onderzoek uit, wat er allemaal gebeurt in het stadje en waar Rachel Amber is gebleven. Gaandeweg ontdekt Max nieuwe krachten en moet daar de gevolgen van onder zien. In de game wordt van alles besproken, van vriendschap tot mishandeling en meer. Er zijn al vier episode uit en de laatste moet nog komen.
Ik vind Life Is Strange echt zo'n mooie game. Elke episode sluit wel af met een cliffhanger en stukje bij stukje kom je steeds dichter bij de waarheid. Ik heb bij deze game veel meer het idee dat de keuzes echt iets uitmaken, dan bij de Telltale games. Soms heb ik echt van: had ik niet beter die keuze kunnen maken in de vorige episode? Ik ben echt benieuwd naar episode 5, na wat er in het einde van episode 4 is gebeurd