met0t0 wrote:Captain Witwicky wrote:Tis van Piggyback hé?
Die zijn echt de beste. Mijn guides van FF zijn prachtige exemplaren en ik denk dat MGS daar ook bij hoort.
Inderdaad van Piggyback
Zeer korte beschrijvingen van missies die met een paar screenshots direct alles duidelijk maken. Ik bleef bij een missies maar sukkelen omdat ik echt geen andere weg vond dan de hoofdingang van een basis, bleek dat er gewoon een te beklimmen rots was. Eén screenshot daarvan in de guide was dus al genoeg om mij op weg te zetten en zo heb ik ook ontdekt dat er op dat pad nog iemand extra te redden was
Nu probeer ik de missies wel zonder guide te spelen. Ik wil ze de eerste keer zelf uitzoeken, de tweede keer (als ik in alle missies een S-rank ga halen), zal ik het wel met guide doen.
Ik probeer ook altijd eerst zonder guide, omdat ik in een droomwereldje leef: ik denk altijd dat ik mijn games meerdere malen kan uitspelen, wat dus geen waarheid is, ik kom nauwelijks toe met 1x uitspelen, zeker mijn RPGs
De guide heeft een dikte van de FF13 guides!

Dus ik neem aan dat er lekker veel info in zit. Hoe is het gesteld met de inhoud van de Collector's Edition eigenlijk? De extra lithograaf als ik me niet vergis, en is er misschien ook een art sectie?
p.s. ik vind het leuk dat dit topic zo levendig is