recht voor de raap heet datNTGSruler wrote:Lol, das mss wat bruut om te zeggen. Het is tenslotte gratis. Eerder niet mijn genre dan.redphilly wrote:Wa nen brol seg.
Re: PlayStation Plus
482Het is goedkoop*NTGSruler wrote:Lol, das mss wat bruut om te zeggen. Het is tenslotte gratis. Eerder niet mijn genre dan.redphilly wrote:Wa nen brol seg.
483Dat is met Sweet Tooth die auto zit ook als laatste bij Rocket League
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
484Dat mag zeker!Gamefreak wrote:recht voor de raap heet datNTGSruler wrote:Lol, das mss wat bruut om te zeggen. Het is tenslotte gratis. Eerder niet mijn genre dan.redphilly wrote:Wa nen brol seg.
486Ik heb de games gedownload en vind ze eigenlijk wel leuk. Vooral super time force ultra.
487Die laatste kan ik niets van... Ik raak niet eens voorbij het eerste level, je kan slechts een keer geraakt worden en het is zot moeilijk...minermb wrote:Ik heb de games gedownload en vind ze eigenlijk wel leuk. Vooral super time force ultra.
488Ik vind die niet zo moeilijk. Gewoon kijken welke je het best kunt gebruiken op welk moment en wie dan de handigste charged attack heeft enzo.dividedx11 wrote:Die laatste kan ik niets van... Ik raak niet eens voorbij het eerste level, je kan slechts een keer geraakt worden en het is zot moeilijk...minermb wrote:Ik heb de games gedownload en vind ze eigenlijk wel leuk. Vooral super time force ultra.
490Voorlopig enkel grow home gespeeld.
Geen slecht spel, zeer rustig spel. Controles zijn wel wat wennen, val geregeld wel eens naar beneden.
Geen slecht spel, zeer rustig spel. Controles zijn wel wat wennen, val geregeld wel eens naar beneden.
491M-power wrote:Voorlopig enkel grow home gespeeld.
je bedoelt toch in het spel hé ?
492Xeodrifter al is ff gespeeld. Ik heb het blijkbaar dus ook al bijna uit Tof om wel is even te spelen, maar het is echt wel heel kort. Er is zelfs een trophie die zegt om het spel in 1 uur uit te spelen
493Nee, ik heb mij boven op de kerktoren gezet en door de plotse wind gebeurt het wel eens dat ik naar beneden valGamefreak wrote:M-power wrote:Voorlopig enkel grow home gespeeld.
494dacht ik het nietM-power wrote:Nee, ik heb mij boven op de kerktoren gezet en door de plotse wind gebeurt het wel eens dat ik naar beneden valGamefreak wrote:M-power wrote:Voorlopig enkel grow home gespeeld.
495Ik heb super time force ultra uitgespeeld. Ik vond het echt een leuk spel en ik vond alleen dat een na laatste level moeilijk. Nu ga ik nog eens de andere PS+ spellen spelen.