Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
2416Ik ben blij dat we nog best een mooi aantal vrouwelijke gamers hebben op ons forum
of een aantal mooie vrouwelijke gamers?dividedx11 wrote:Ik ben blij dat we nog best een mooi aantal vrouwelijke gamers hebben op ons forum
Beide ik vind het gedacht al aantrekkelijk ook al heb ik ze nog nooit gezienLigeiro wrote:of een aantal mooie vrouwelijke gamers?dividedx11 wrote:Ik ben blij dat we nog best een mooi aantal vrouwelijke gamers hebben op ons forum
Ik las ergens dat de grootste groep gamers nu vrouwen zijn...maar vraag me niet waar ik dat las of hoe dat in elkaar zat.RoyVdW wrote:Olà die commentaren Heb zelf ook tetten dus ja je hebt gelijk
Het wordt gwn over het algemeen niet van vrouwen verwacht dat ze trophy hunten
En dat op een schijfje, booyah! Nu alleen nog zien dat het ook bij ons komt om zeker te zijn.dividedx11 wrote:++ Resident Evil origins collection
tis gene vette, maar tis iets héfsterchele23 wrote:Ale als da je enige bewijs is xd
Telenet blijft toch de beste hoor Waarom duurt het zolang? Als ik nu bel naar telenet staan ze vanmiddag aan mijn deur om alles te instaleren...gamerke1992 wrote:--- telenet.... Nog steeds na weken geen tv en internet in ons nieuw huis. Die kunnen echt niets goed doen. Vandaar ook mijn afwezigheid op het forum, want in huis heb ik geen GSM verbinding door de isolatie en dus ook geen internet op mijn GSM.
Veel sterkte!Mr.Wolf wrote:----------------- Gisteren is er een familielid gestorven
------------- Hij wist sinds anderhalve maand dat hij kanker had
+ Gelukkig ken ik hem niet zo heel goed
++ Gisteren toch nog iets moeilijk gedaan bij de rijles
---------------------------- "Tofste" periode dat ik ooit al heb meegemaakt
Sterkte!Mr.Wolf wrote:----------------- Gisteren is er een familielid gestorven
------------- Hij wist sinds anderhalve maand dat hij kanker had
+ Gelukkig ken ik hem niet zo heel goed
---------------------------- "Tofste" periode dat ik ooit al heb meegemaakt
Sterkte met beide dingen.Mr.Wolf wrote:----------------- Gisteren is er een familielid gestorven
Mag ik dit interpreteren dat je kat "vraagt" naar écht voedsel eens die de HelloFresh brol zag?Elexus wrote:-- dat gezaag hier soms
-- kat die beu doet omdat ze nog geen eten krijgt
-- HelloFresh brol -_-