Re: Mad Max
151Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallenbillie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Ik zat zelf ook een beetje te twijfelen, maar heb de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij goed en is het verhaal erg leuk. Het actiegedeelte steekt goed in elkaar, net als het rijden in auto's zelf. Grafisch gezien is het niet de beste game ooit, maar hij is zeker erg sfeervol. Brandende auto's, ontploffingen en de woestijn geven echt een Mad Max gevoel.Mr.Wolf wrote:Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallenbillie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Ik was wel fan van de film die pas was uitgekomen, dus waarschijnlijk ga ik deze nog wel is halenbillie91 wrote:Ik zat zelf ook een beetje te twijfelen, maar heb de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij goed en is het verhaal erg leuk. Het actiegedeelte steekt goed in elkaar, net als het rijden in auto's zelf. Grafisch gezien is het niet de beste game ooit, maar hij is zeker erg sfeervol. Brandende auto's, ontploffingen en de woestijn geven echt een Mad Max gevoel.Mr.Wolf wrote:Mhhh, dat is interessant. Ik had schrik om deze te kopen, omdat ik dacht dat hij misschien wat ging tegenvallenbillie91 wrote:Vandaag Mad Max gekocht. Moet zeggen dat ik eigenlijk bijna blanco in de game ben gestapt en amper aan filmpjes ervan heb gekeken. Kan nu al zeggen dat de game ontzettend bevalt en de wereld immens is. De sfeer is echt heel erg goed.
Nieuwe Shadow of Mordor? Heel misschien, maar Shadow of Mordor was echt heel goed (en voor mij een onverwachtse verrassing).Toon8 wrote:Hij krijgt toch ook wel goede reviews en IGN sprak over de nieuwe shadow of mordor. Maar als hij even succesvol wordt als die game ...
Dan moet ge er snel verandering in brengen héCaptain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...
Moet ze nog lezen maar de kop spreekt niet goed ervan...
Ook vandaag weest gaan halen maar natuurlijk geen PS4 om het te spelen
De meeste geven toch rond 7/10 Dat is toch niet slecht. Voor een filmgame tochCaptain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...
Misschien wel binnenkortMr.Wolf wrote:Dan moet ge er snel verandering in brengen hé
Neen, niet slecht, ik zal die allicht meer geven omdat ik die graag wil spelenToon8 wrote:De meeste geven toch rond 7/10 Dat is toch niet slecht. Voor een filmgame toch
ik heb eerder goeie dingen gehoordCaptain Witwicky wrote:Ik hoor juist negatieve reviews...