Birdman 80% Beter dan verwacht. Lach niet rap maar sommige momenten waren wel grappig. Goede story.
Gravity 80% Mooie graphics en effecten zoals Lex al zei kon het verhaal wat btr. Ook perfecte speelduur (90min) voor je uitgekeken bent op die ruimte en gewichtloosheid.
Interstellar 85% Mooie weergave. Enige minpunt was dat ie te lang duurt bijna drie uur. Heb heel de dag over deze film gedaan. Ban na een uur in slaap gevallen half uur terug moeten tikken kon niet meer volgen, dan tussendoor avondeten en dan nog wat pauze houden voor wc of drinken. Was soms ook moeilijk te volgen, maar op het einde wordt alles duidelijk zat er ook met een slaperige kop bij. Heb nu koppijn en ga slapen het slaaptekort door film kijken.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
362The Lego Movie 75%
Aardige film, wat grappige momenten, maar ook weer niet een film waar je nog dagen over na praat.
Aardige film, wat grappige momenten, maar ook weer niet een film waar je nog dagen over na praat.
363The Lone Ranger 7/10
Johnny Depp houdt de film recht, een paar grappige momenten
Johnny Depp houdt de film recht, een paar grappige momenten
364Ender's Game => Gohja, ok filmpje maar ook niet meer
7/10
7/10
365Taken 2
75/100
Hoewel onze super agent Liam Neeson wel een heel erg super agent is dat niet kan in de echtte wereld,
buiten dat, een leuke actiefilm! best vermakelijk maar vond deel 1 beter.
75/100
Hoewel onze super agent Liam Neeson wel een heel erg super agent is dat niet kan in de echtte wereld,
buiten dat, een leuke actiefilm! best vermakelijk maar vond deel 1 beter.
366Mr. Nobody : 7/10
Heel speciale film, waar een man 3 levens kan beleven, waarbij hij telkens een bepaalde keuze moet maken. Op die manier wil hij kijken wat de juiste keuze is. Ik vind het heel moeilijk om deze film te beschrijven, want ik begrijp het pas helemaal op het einde van de film een beetje.
Heel speciale film, waar een man 3 levens kan beleven, waarbij hij telkens een bepaalde keuze moet maken. Op die manier wil hij kijken wat de juiste keuze is. Ik vind het heel moeilijk om deze film te beschrijven, want ik begrijp het pas helemaal op het einde van de film een beetje.
36712 Years a Slave 80%
Goede pakkende film gebaseerd op een waar verhaal. Beter dan verwacht. Biografische films spreken mij wel aan.
Goede pakkende film gebaseerd op een waar verhaal. Beter dan verwacht. Biografische films spreken mij wel aan.
368The Man From U.N.C.L.E 8/10
Nog wel een goeie film. Beter als ik had verwacht. Het was nog is een mooie spionnenfilm waarbij Amerika en Rusland moeten samenwerken. Van de 2 hoofdpersonages was ik toch wel het meest fan van de Rus. De Amerikaan vond ik niet zo interessant
Nog wel een goeie film. Beter als ik had verwacht. Het was nog is een mooie spionnenfilm waarbij Amerika en Rusland moeten samenwerken. Van de 2 hoofdpersonages was ik toch wel het meest fan van de Rus. De Amerikaan vond ik niet zo interessant
370Mad Max: Fury Road 70%
Zeer chaotisch en overdreven. Coole actie maar wel wat te. Goeie special effects.
Zeer chaotisch en overdreven. Coole actie maar wel wat te. Goeie special effects.
371Oh de eerste Homeward Bound is echt zo 90's nostalgieColossus wrote:Homeward bound 2
Independence Day 8/10
Vermakelijke kick-alien-butt film
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
372No good deed met Idris Elba.
Goeie trhiller; niets meer, niets minder: 7/10
Goeie trhiller; niets meer, niets minder: 7/10
373walhallaaaaa !!RoyVdW wrote:Mad Max: Fury Road 70%
ahum, sorry
374The Prestige 80%
Toch goed nadenken en film zit goed in elkaar. C. Nolan maakt altijd goed gerief.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Toch goed nadenken en film zit goed in elkaar. C. Nolan maakt altijd goed gerief.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
375Free Willy - 8/10
Voor mij is deze film pure nostalgie dus vandaar het hoge cijfer.
Voor mij is deze film pure nostalgie dus vandaar het hoge cijfer.