Tja, ik kan nu eenmaal genen ferrari kopen als eerste wagen eh. Deze was echt een van de betere voor de prijs die ik voor ogen had. Ik ben er tevreden mee! En idd, zolang het rijdt, is't mij al goed.RoyVdW wrote:Vind het maar niks, maar het rijd en dat telt
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
167Ik probeerde wat enthousiast te zijn...RoyVdW wrote:Vind het maar niks, maar het rijd en dat telt
168En dan nu op zoek naar parkeerplaatsElexus wrote:@ Gamerke: Dankuu! Ja, ik ben echt wel blij met deze aankoop. Niet meer 100% afhankelijk zijn van het openbaar vervoer, wooo!
--- De tijd gaat weer veel te snel vooruit vandaag!
169Een werkende mens zal dat nooit kunnen kopen en daarbij mag ja toch maar 120 max en deze auto kan dat ook. Warm en droog zoals elke autoElexus wrote:Tja, ik kan nu eenmaal genen ferrari kopen als eerste wagen eh. Deze was echt een van de betere voor de prijs die ik voor ogen had. Ik ben er tevreden mee! En idd, zolang het rijdt, is't mij al goed.RoyVdW wrote:Vind het maar niks, maar het rijd en dat telt
170Als start auto is dat een goede stap denk ik. Ik ben ook maar met een simpele Renault clio begonnen.RoyVdW wrote:Vind het maar niks, maar het rijd en dat telt
171+++ Van harte gefeliciteerd. Dat je er maar veel veilige kilometers mee mag rijden.Elexus wrote:++ welkom iedereen op het forum!
++ It's done, I've bought my very first car!
+++ PXtR is officieel geopend. Mijn dank aan allen die hieraan hebben meegewerkt is bijzonder groot. Een virtuele toost op de community. en
172-/+ 12 effin' pagina's en 't bestaat ier nog maar net, wtf!
+++ jeej, nieuwe community
Last edited by Guest on 20 Jul 2016 14:13, edited 1 time in total.
173+++ Daarjuist voor de eerste keer op de baan gereden met de auto
++ Ik heb toch al een solide 30 gereden
--- Het blijft toch wel eng
++ Ik heb toch al een solide 30 gereden
--- Het blijft toch wel eng
174+ Hallo iedereen!
+/- Nieuw forum, wordt weer even wennen.
+/- Nieuw forum, wordt weer even wennen.
175proficiat met je aanwinst lexi !!!Elexus wrote:Danku! Ja ik heb al een jaar en een half mijn rijbewijs.dividedx11 wrote:Elexus wrote:++ welkom iedereen op het forum!
++ It's done, I've bought my very first car!
Proficiat, welke is het?
Heb je al een rijbewijs?
Het is een Daewoo Matiz geworden:
Deze maar dan in het zwart!
mooi autootje om mee te beginnen
freedom awaits....
++ toch redelijk blij dak naar brugge ben geweest
- ma die zever me die zitjes é , kotsbeu
++ nu dying light spelen met collega
176Wij zitten hier stiekem al wat langer te 'testen'... In dit topic liep het testen wat uit de hand en werd het gewoon in gebruik genomenLigeiro wrote:-/+ 12 effin' pagina's en 't bestaat ier nog maar net, wtf!
+++ Eindelijk opening!! *spannend*
+/- Drukke dag in de winkel
--- Rugje en voetjes doen beetje veel pijn
+++ Maar de rest van de avond lekker niks doen behalve forum en wie weet nog eens gamen!
177+++ Hallo allemaal
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb)
++ ik ben al best ver in saints row 4
?? Ik moet nog wel een beetje aan het uiterlijk wennen, maar het gaat ermee door.
+/- Ik heb een account aangemaakt, met een beetje een andere naam omdat ik bij het andere mail-adres geen bevestigingsmail kreeg
-- Deze site is op de mobiel erg onhandig, maar ach daar is tapatalk voor (die ik vandaag pas gedownload heb)
?? Ik moet nog wel een beetje aan het uiterlijk wennen, maar het gaat ermee door.
Last edited by Anonymous on 01 Mar 2015 18:38, edited 1 time in total.
178Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSNm1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
179Nee, ik krijg de mail nog steeds nietKolm wrote:Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSNm1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal
180Geef hem wel een secondje om toe te komen, heb hem nog amper 1 min geleden verstuurd ofzo Heb je mobiel geregistreerd? Zo ja, via gewone browser of tapatalk (als dat kan want app bestaat niet voor mijn telefoon )m1n3rmb wrote:Nee, ik krijg de mail nog steeds nietKolm wrote:Ik heb de mail voor activatie opnieuw laten versturen. Kijk eens of je die krijgt? En anders dan activeer ik hem wel manueel. Kan me inbeelden dat je liever hebt dat je username overeenkomt met je PSNm1n3rmb wrote:+++ Hallo allemaal