Re: Het budgetgaming-topic
170Volgens mij heb ik hem ooit al eerder gekocht aangezien ik hem wel kan downloaden naar mn ps3. Of ja die optie geeft ie aan
174Voor de Nederlanders onder ons:
Bij Wehkamp kun je ps+ abbo verlengen voor maar €35,95 inclusief verzendkosten
Actiecode: verrassing
Alleen dit weekend geldig
Bij Wehkamp kun je ps+ abbo verlengen voor maar €35,95 inclusief verzendkosten
Actiecode: verrassing
Alleen dit weekend geldig
176Ondertussen weer 23,50 Euro.Marty wrote:Metro Redux PS4 voor maar €15 bij Yourgamezone
177gamerke1992 wrote:Ondertussen weer 23,50 Euro.Marty wrote:Metro Redux PS4 voor maar €15 bij Yourgamezone
Wat een prijsschommelingen. Nu weer €17,50
178Prijzen schommelen altijd enorm op die website. De verschillen zijn soms echt idioot.Marty wrote:gamerke1992 wrote:Ondertussen weer 23,50 Euro.Marty wrote:Metro Redux PS4 voor maar €15 bij Yourgamezone
Wat een prijsschommelingen. Nu weer €17,50
179Weer een game van PS+ die ik kwijt ben...... Limbo voor PS3 ben ik ook al kwijtdividedx11 wrote:GRATIS!! https://store.playstation.com/#!/nl-be/ ... ETCL000001
Edit: Ratchet and Clank Quest for Booty was niet bij PS Plus, maar bij Welcome Back, staat nog op mijn broer zijn account normaal gezien Maar Limbo voor PS3 ben ik echt kwijt (eens heel wat mails voor gestuurd maar heb het opgegeven omdat de klantendienst echt niet meewerkt, ze geloven mij precies niet)
OT: The Last of Us Remastered voor €20 https://www.collishop.be/e/nl/cs/gaming ... fr-3183362
Ook Metro Redux, The Order, Driveclub, LBP3 voor €20
Collishop is wel vreemd, sommige prijzen zijn echt super (The Last of Us Remastered staat op budgetgaming.nl nog voor €35 :o ) en andere trekken dan weer op niks (Infamous Second Son voor €40???)
180@Sniperski, Collishop is idd een vreemde eend in de bijt ja met hun prijzen, heb het ook al gezien