Hybris wrote:Toon8 wrote:pfff
Gelukkig dat SW Battlefront straks uitkomt, zal ik toch nog iets uit mijn abo halen door online te spelen. Heb denk ik nog maar 1 ps plus game gespeeld sinds ik een abo heb.
Als je weet dat de PS4 straks 2 jaar op de markt is, is het inderdaad nog 'gene vetten' geweest. Maar we moeten ook ergens beseffen dat PS Plus pas gratis games is beginnen geven toen de PS3 al drie jaar oud was.
Ik heb gemist, het zijn er 2. Was rocket league vergeten en de andere was killzone mercenary. Ik heb nog maar een abo sinds maart, toen ik ook een ps4 kocht. De voornaamste reden voor die abo was online spelen, maar door die belofte van gratis games kocht ik het ook wel makkelijker. Nu een half jaar later ben ik ervan overtuigd dat ik het niet voor die games moet kopen.
Ik heb sinsdien ook alleen maar BF Hardline en rocket league online gespeeld, ben sowieso niet iemand die veel online speelt maar shooters speel ik graag en die moet je wel online spelen

Maar gewoon voor dat 50€ betalen is wel veel geld. Ik zal nog eens nadenken voor ik een volgende abo pak.