Entourage: 7/10
Ontspannende film, soms wat dwaas
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
378The Dark Knight Rises
Goeie film maar heeft een paar rare tijdssprongen en een paar dingen die een verklaring nodig hadden of uitgebreidere scènes. Tom Hardy steelt de show en niet zo echt onder de indruk van het nieuwe vliegtuigje van Batman.
7/10
Goeie film maar heeft een paar rare tijdssprongen en een paar dingen die een verklaring nodig hadden of uitgebreidere scènes. Tom Hardy steelt de show en niet zo echt onder de indruk van het nieuwe vliegtuigje van Batman.
7/10
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
379American Pie 1, 2, Beta House en Naked Mile.
Allemaal gezien toen we op reis waren. Echt plezant om met vrienden naar te kijken. Niet veel bij nadenken en gewoon kijken met een pak chips erbij.
Allemaal gezien toen we op reis waren. Echt plezant om met vrienden naar te kijken. Niet veel bij nadenken en gewoon kijken met een pak chips erbij.
380The Maze Runner 2: The Scorch Trials 8.5/10
Ik zal het maar direct zeggen: goeie film, maar minder als de vorige. Het was ook helemaal anders. Veel minder mysterieus. Ook tof om Breaking Bad/ Game Of Thrones mensen tegen te komen.
Ik zal het maar direct zeggen: goeie film, maar minder als de vorige. Het was ook helemaal anders. Veel minder mysterieus. Ook tof om Breaking Bad/ Game Of Thrones mensen tegen te komen.
381mission impossible rogue nation -> 7/10
Meer van hetzelfde maar blijft een zeer entertainende film, een film waarvoor je moet gaan voor de actie en niet het verhaal
Meer van hetzelfde maar blijft een zeer entertainende film, een film waarvoor je moet gaan voor de actie en niet het verhaal
382Ook deze , ook 7/10. Hij was minder goed dan de 4e, zowat op het niveau van de 3e.Toon8 wrote:mission impossible rogue nation -> 7/10
383The Bucket List 85%
Mooi verhaal tussen twee onbekenden die goede vrienden worden. Wil ik ook wel doen die activiteiten voor ik sterf.
Mooi verhaal tussen twee onbekenden die goede vrienden worden. Wil ik ook wel doen die activiteiten voor ik sterf.
385Terminator Genisys ->7/10
Vooral veel punten omdat Arnold nog eens meedoet, en omdat het eens een terminator is met een positief einde. Maar ik weet wel niet hoeveel keer ze nog dit scenario kunnen hergebruiken, door de alternatieve tijdlijn kunnen ze in principe altijd nieuwe films blijven maken.
Vooral veel punten omdat Arnold nog eens meedoet, en omdat het eens een terminator is met een positief einde. Maar ik weet wel niet hoeveel keer ze nog dit scenario kunnen hergebruiken, door de alternatieve tijdlijn kunnen ze in principe altijd nieuwe films blijven maken.
387Idem en ik sluit me aan bij de score. Doorsnee film die maar weinig voortbouwde op de eerste. Ook compleet anders dan de boeken.ShAmPi wrote:Maze runner 2 4.5/10
388Vinden jullie die zo slecht? Ik vond hem nu ook wel minder dan de eersteSanity penguin wrote:Idem en ik sluit me aan bij de score. Doorsnee film die maar weinig voortbouwde op de eerste. Ook compleet anders dan de boeken.ShAmPi wrote:Maze runner 2 4.5/10
389De helft bekeken van Into the Woods en dan heb ik het gewoon afgezet. Wat een modder, modderslechte film is mij dat. Echt Disney, ge stelt mij teleur, dees trok gewoon op niks. O.O
390nochtans een sterke cast.Elexus wrote:De helft bekeken van Into the Woods en dan heb ik het gewoon afgezet. Wat een modder, modderslechte film is mij dat. Echt Disney, ge stelt mij teleur, dees trok gewoon op niks. O.O
Meryll Streep was fier op haar rol als de heks indertijd