Re: Assassin's Creed Syndicate

62
Ligeiro wrote:weet er iemand of deze naar europa komt en wat ie dan eventueel zou kosten?

Niet voor mij, maar mijn zus wil het weten.
Aangezien erover gepost is op de Europese PS Blog, lijkt die kans me vrij groot. (link)

Wat de kostprijs betreft, zou ik iets tussen €399 en €430 verwachten.
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

63
net mail gezien van ubisoft over Syndicate

https://searchengine.assassinscreed.com/

via deze site kom je terecht op "the XIX-th century search engine".
Het onderwerp van de mail die ik kreeg was: "los een reeks mysteries op en win extra in-game-content", via die search engine dus.

de extra's zijn: Nachtmensoutfit voor Evie, een Duivelsmantel, Elegante Outfit voor Jacob, Ramskukri (een mes) en Elegante Riem.

Raadsel 1 is: Ga terug naar de 19e eeuw om meer te weten te komen over het Londense Broederschap. Reken niet op hulp van H.G. Wells, vind een andere weg.

Ik heb alle mogelijke titels van Wells uit de jaren 1800 geprobeerd, maar niks. Kan iemand helpen? Als we mekaar helpen, hebben we allemaal de extra's, niwaar ;)

Re: Assassin's Creed Syndicate

66
Ligeiro wrote:net mail gezien van ubisoft over Syndicate

https://searchengine.assassinscreed.com/

via deze site kom je terecht op "the XIX-th century search engine".
Het onderwerp van de mail die ik kreeg was: "los een reeks mysteries op en win extra in-game-content", via die search engine dus.

de extra's zijn: Nachtmensoutfit voor Evie, een Duivelsmantel, Elegante Outfit voor Jacob, Ramskukri (een mes) en Elegante Riem.

Raadsel 1 is: Ga terug naar de 19e eeuw om meer te weten te komen over het Londense Broederschap. Reken niet op hulp van H.G. Wells, vind een andere weg.

Ik heb alle mogelijke titels van Wells uit de jaren 1800 geprobeerd, maar niks. Kan iemand helpen? Als we mekaar helpen, hebben we allemaal de extra's, niwaar ;)
geef ik je de oplossing of wil je enkel hints? :)
Image

Re: Assassin's Creed Syndicate

71
Marty wrote:
Ligeiro wrote:In't engels zetten dus. En welke zoekterm moet je dan ingeven?
Voor de mensen die het zelf willen uit zoeken zet ik het even in een spoiler
[+] zoekterm
londonian brotherhood

die had'k dus ook ingetikt, maar dan met de zoekmachine op Nederlandstalig. kreeg ik iets te zien over geheimen en de verbintenis met één van Londens meest beruchte bendes
en wtf, soul of the first brother?? ik geraak er niet wijs uit :'(