Cois - Kapiteinski: 0-1fsterchele23 wrote:Och jongneCaptain Witwicky wrote:Een kast ookfsterchele23 wrote:@ witwicky een ps4 zou es handig zen me al uw ps4 games
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Re: Welke games ga je deze maand kopen?
17Uhm dudeGamefreak wrote:Cois - Kapiteinski: 0-1fsterchele23 wrote:Och jongneCaptain Witwicky wrote:Een kast ookfsterchele23 wrote:@ witwicky een ps4 zou es handig zen me al uw ps4 games
18fsterchele23 wrote:Och jongneCaptain Witwicky wrote:Een kast ook
GOOOAAAAALLLLGamefreak wrote:Cois - Kapiteinski: 0-1
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
20Ik zou graag the Witcher 3 opnieuw kopen, aangezien het door die oplichter nooit was toegekomen.
22Idem, maar als ik Until Dawn fysiek vind op internet voor max. 30 euro koop ik die wel denk en de gratis PS+ games als er wat bijzit. Mijn backlog is groot genoeg.Colossus wrote:Deze maand?
Geen
O ja vergeten. Everybody's Gone To The Rapture ga ik sowieso nog kopen, maar ik vind 20 euro precies duur voor een PSN spel. Hopelijk zakt die nog of komt er een korting op.
23Shadow of Mordor denk ik. Watchdogs zo goed als platinum, dus dan heb ik weer wat tijd.
Hoewel ik nog altijd aan God of Wars Ascension moet beginnen via het plus-abo vorige maand.
Hoewel ik nog altijd aan God of Wars Ascension moet beginnen via het plus-abo vorige maand.
24Normaal zou ik vandaag de Uncharted Colection kopen. Wegens tijdsgebrek dit semester ga ik het nog wat uitstellen. Maar heel waarschijnlijk haal ik hem tegen het einde van de maand in huis omdat het de eerste week van november herfstvakantie is
25Project Zero 5
Ik heb geen PS4, dus ik ga natuurlijk geen PS4 games kopen.
26bedoel je die voor Wii U Gozer ? die ga ik ook kopenBozeGozerXrd wrote:Project Zero 5
27Is er dan een andere?Gamefreak wrote:bedoel je die voor Wii U Gozer ? die ga ik ook kopenBozeGozerXrd wrote:Project Zero 5
28ja dus, je moet die games om middernacht op een donkere kamer, met maximum volume (met headset) spelen Gozer, ik verzeker je, als hij even eng is als de vorige dan bij je blij als het 'maar' Witwicky is die onder je bed ligt nadienBozeGozerXrd wrote:Is er dan een andere?Gamefreak wrote:bedoel je die voor Wii U Gozer ? die ga ik ook kopenBozeGozerXrd wrote:Project Zero 5
29Heb rock band 4 gekocht en ik twijwel om Uncharted te kopen.
30Aangezien ik juist Fallout 4 heb besteld, ga ik deze maand niets meer kopen