Dragon age inquisition : 9/10
Een van de beste rpg's die ik heb gespeeld. Ook na het uitspelen, blijf ik ronddwalen om quests te doen en de werelden te verkennen. Op het begin was ik niet overtuigd van met een team te spelen, maar uiteindelijk past het veel beter dan verwacht bij de gameplay.
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
362Star Wars: The Force Unleashed 2 7.5/10
Ik had deze ooit al is gespeeld, maar ik wou hem nog is doen. Eerst en vooral: de graphics zien er echt goed uit voor een ouder ps3 spel. ik heb al slechter gezien. Het verhaal is cava. Heel speciaal is het nu ook weer niet. Maar het allergrootste minpunt blijft de veel te korte speelduur. Na 5 uur ofzo is het dus al uit. Wanneer ge het juist goed begint te kunnen , is het al gedaan. Ik geef hem toch een hogere score omdat het zalig is om eens met een lightsaber (en elentrik) enzo te vechten.
Ik had deze ooit al is gespeeld, maar ik wou hem nog is doen. Eerst en vooral: de graphics zien er echt goed uit voor een ouder ps3 spel. ik heb al slechter gezien. Het verhaal is cava. Heel speciaal is het nu ook weer niet. Maar het allergrootste minpunt blijft de veel te korte speelduur. Na 5 uur ofzo is het dus al uit. Wanneer ge het juist goed begint te kunnen , is het al gedaan. Ik geef hem toch een hogere score omdat het zalig is om eens met een lightsaber (en elentrik) enzo te vechten.
363Q.U.B.E directors cut 7/10
Erg leuke puzzelspel, maar na een paar uur was ik er alweer doorheen. Zou wel wat meer gezien willen hebben.
Erg leuke puzzelspel, maar na een paar uur was ik er alweer doorheen. Zou wel wat meer gezien willen hebben.
364ik vond dat deze game destijds te negatief werd beoordeeld ma bonMr.Wolf wrote:Star Wars: The Force Unleashed 2 7.5/10
OT: Resident Evil 6 : 8 op 10
365RE6 een 8 op 10?
Ik ben een hardcore RE fan, heb RE5 tegen de stroom in altijd opgehemeld, maar heb RE6 amper 2 uur volgehouden...
Heb ik iets gemist...?
Ik ben een hardcore RE fan, heb RE5 tegen de stroom in altijd opgehemeld, maar heb RE6 amper 2 uur volgehouden...
Heb ik iets gemist...?
366Neen niet echt, want ik speel ook graag RE6, misschien zelfs liever dan RE5paveman wrote:RE6 een 8 op 10?
Heb ik iets gemist...?
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
367RE5 een altijd opgehemeld?paveman wrote:RE6 een 8 op 10?
Heb ik iets gemist...?
Dat is nog erger dan RE6 goed vinden en ik heb RE6 niet eens gespeeld om dat goed in te hoeven schatten.
368Ik houd heel erg van de oorspronkelijke RE's en vond 4 natuurlijk sowieso een regelrechte topper, maar vond RE5 ook absoluut sterk. Buiten RE heb ik niet zo heel erg veel met survival horror, dus het actiegerichte vond ik helemaal niet erg.
RE5 is zeker niet de beste RE, maar zeker ook niet de slechtste (dat moet RE6 of een van de verschrikkelijke spin offs zijn).
RE5 is zeker niet de beste RE, maar zeker ook niet de slechtste (dat moet RE6 of een van de verschrikkelijke spin offs zijn).
369Dankzij de beperkte RE4 controls werd het juist slechter als actie game, daarnaast waren de niet-zombie's niet erg interessant en de friendly AI in singleplayer was verschrikkelijk. Maar het ergste was nog het verhaal, wat een verschrikking. Alle RE spin-offs die ik gespeeld heb (Survivor, Outbreak1&2, Dead Aim) zijn stukken beter.paveman wrote:Ik houd heel erg van de oorspronkelijke RE's en vond 4 natuurlijk sowieso een regelrechte topper, maar vond RE5 ook absoluut sterk. Buiten RE heb ik niet zo heel erg veel met survival horror, dus het actiegerichte vond ik helemaal niet erg.
370Ik heb heel de game in sp gespeeld en had totaal geen last van slechte AI bij m'n partner... De spin-offs die ik gespeeld heb (waaronder een paar die jij noemt) ZIJN zeker niet beter, maar VIND ik persoonlijk zelfs juist slechter.BozeGozerXrd wrote:Dankzij de beperkte RE4 controls werd het juist slechter als actie game, daarnaast waren de niet-zombie's niet erg interessant en de friendly AI in singleplayer was verschrikkelijk. Maar het ergste was nog het verhaal, wat een verschrikking. Alle RE spin-offs die ik gespeeld heb (Survivor, Outbreak1&2, Dead Aim) zijn stukken beter.paveman wrote:Ik houd heel erg van de oorspronkelijke RE's en vond 4 natuurlijk sowieso een regelrechte topper, maar vond RE5 ook absoluut sterk. Buiten RE heb ik niet zo heel erg veel met survival horror, dus het actiegerichte vond ik helemaal niet erg.
371Nu weet ik dat je uit je nek lult, want er zijn maar 2 redenen waarom je zou kunnen zeggen dat je geen last had van je partner AI in single player. A, je liegt of B. Je bent zo slecht in gamen dat zelfs de belabberde AI in de game in verhouding goed is.paveman wrote:Ik heb heel de game in sp gespeeld en had totaal geen last van slechte AI bij m'n partner... De spin-offs die ik gespeeld heb (waaronder een paar die jij noemt) ZIJN zeker niet beter, maar VIND ik persoonlijk zelfs juist slechter.BozeGozerXrd wrote:Dankzij de beperkte RE4 controls werd het juist slechter als actie game, daarnaast waren de niet-zombie's niet erg interessant en de friendly AI in singleplayer was verschrikkelijk. Maar het ergste was nog het verhaal, wat een verschrikking. Alle RE spin-offs die ik gespeeld heb (Survivor, Outbreak1&2, Dead Aim) zijn stukken beter.paveman wrote:Ik houd heel erg van de oorspronkelijke RE's en vond 4 natuurlijk sowieso een regelrechte topper, maar vond RE5 ook absoluut sterk. Buiten RE heb ik niet zo heel erg veel met survival horror, dus het actiegerichte vond ik helemaal niet erg.
372Lekker droog en off-topic
Onder overige genres heeft Captain heel wat resi-topics waar er over die games gepraat kan worden
Onder overige genres heeft Captain heel wat resi-topics waar er over die games gepraat kan worden
373het is een breuk met de vorige games ja Paver, maar het is op zich toch geen slechte game ?paveman wrote:RE6 een 8 op 10?
Heb ik iets gemist...?
sorry, vorige post te laat gezien, verzet me maar.
375coolgamer wrote:lego dimensions 10/10
perfectie bestaat toch niet Koelkast euh Coolgamer ?