Re: Stel jezelf voor!

286
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:ik denk dat ik het weet ! Metoto en BozeGozer zijn één en dezelfde persoon ! als Metoto slechtgeluimd is, logt hij gewoon in op een ander account en schopt hij hier keet.... dit wil dus zeggen dat hij al een hele tijd goed gezind is .... dat ik hier niet eerder op ben gekomen :idea:
BozeGozer zal het graag horen dat ge denkt dat hij niet bestaat :q:
hij bestaal wel, jij bent het ! :idea:
Je bedoelt dus dat met0t0 mij bedriegt met u? :O

Re: Het afdwaaltopic

289
Gamefreak wrote:@Wolfski, weet ik niet, dat moet je hem vragen :P

mijn naam is alvast haas....
Image
Laat ons gewoon afspreken dat je het hele forum uitnodigt als je met BozeGozer trouwt, en we verwachten wel een deftig feestje eh... :p

Re: Het afdwaaltopic

290
W.O.L.F. wrote:
Gamefreak wrote:@Wolfski, weet ik niet, dat moet je hem vragen :P

mijn naam is alvast haas....
Image
Laat ons gewoon afspreken dat je het hele forum uitnodigt als je met BozeGozer trouwt, en we verwachten wel een deftig feestje eh... :p
oké, jij en Patété betalen dan wel hé :idea:

Re: Het afdwaaltopic

297
Ik was vergeten te vertellen wat ik allemaal op first look, dus doe ik dat maar hier even.

We kwamen om half negen aan in Utrecht. We hadden VIP kaarten, dus wij mochten om negen uur naar binnen. Binnen gingen we eerst even rondkijken en omdat we VIP waren, schreven we ons in via een App voor super mario maker. Daarvoor was toen een half uurtje wachttijd, dus in de tussentijd gingen we the uncharted collection spelen. Na dat half uur gingen we naar super mario maker. Daarna schreven we ons in voor rise of the tomb raider. In de tussentijd gingen we naar het indie gedeelte kijken. Daar hadden we een leuke game ontdekt, genaamd: It came from space, and ate our brains. Een erg leuk spel en we konden hem gelijk voor 50% korting kopen. Daarna keken we nog even rond en konden we uiteindelijk naar Rise of the tomb raider. Ik begon in een soort grot, waar Ik twee keer vast zat, dus moest ik de help van een vriend vragen. Toen ik buiten gekomen was, kwam ik in een groot gebied. Ik snapte er niet zoveel van en we moesten toen ook alweer stoppen. Dus ik heb er niet zoveel van gezien, maar het zag er wel allemaal mooi uit. Daarna gingen we even lunchen en daarna zijn we nog Xenoblade Chronicles X gaan spelen. Toen we daar me klaar waren gingen we weer terug naar het indie gedeelte en ik werd aangetrokken door een spel genaamd: teddy terror. Het was een soort dungeon spel waarbij je vijanden in vallen moest lokken. Als je de vier bazen versloeg, kreeg je er een gratis steam-key voor. Ik had dat voor elkaar gekregen en heb het spel ook ondertussen ontvangen. Daarna wilden we nog een keer dat spel met de lange naam spelen. Terwijl zij wachtten ging ik nog even rondkijken. Ik zag een spel genaamd: circles en die kon ik gelijk spelen. Was ook erg leuk. Daarna ging ik weer terug en was ik nog op tijd voor dat spel. Na het spel hadden we wel alles gezien, dus gingen we om 14:00 naar huis. Het was een erg leuke dag :cool:
Image

Re: Het afdwaaltopic

298
@ minermb, leuk om te lezen wat er zoal op first look te beleven viel. Hmm, een beetje herschreven zou het wellicht ook een blog artikel kunnen zijn. ;)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Je laatste aankoop (geen games)

300
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Image
Kan je dat in een winkel kopen of alleen maar online? En is het een beetje interessant? Of staan er alleen maar prentjes en tekeningen in?
Volgens mij zal die wel in winkels komen. Maar ik heb enkel nog maar online geleken. Ik had nog een kortingcode gekregen en moest nog iets bij kopen voor gratis verzending, dus had ik dit boek genomen voor 10 Euro :) Het zijn enkel grappige prenten met quotes van PewDiePie. Meer wou ik er dan ook niet aan geven. Maar ik ben wel blij al ik het heb besteld.
Image
cron