Re: Je laatste aankoop (geen games)

304
Ligeiro wrote:
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:
Image
Omg, das echt wel cool. Ik dacht dat ik de enigste hier was die ne voorstaander van hem was
Image
ik vind die kerel bijzonder irritant en weinig relevant
Ik begrijp mensen heel goed dat er zot van worden. Mijn vriendin jammert al na een seconde als ze de intro van PewDiePie hoort. Maar ik kan er mee lachen en kijk graag naar zijn video's.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

305
gamerke1992 wrote:
Ligeiro wrote:ik vind die kerel bijzonder irritant en weinig relevant
Ik begrijp mensen heel goed dat er zot van worden. Mijn vriendin jammert al na een seconde als ze de intro van PewDiePie hoort. Maar ik kan er mee lachen en kijk graag naar zijn video's.
Kastiop is ook zo ne mongool.. en die laten ze dan nog op de radio omdat em zn eigen booth had op gameforce..

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

306
Gamefreak wrote:ja dus, je moet die games om middernacht op een donkere kamer, met maximum volume (met headset) spelen Gozer, ik verzeker je, als hij even eng is als de vorige dan bij je blij als het 'maar' Witwicky is die onder je bed ligt nadien
Wat doe ik onder iemand's bed? :p
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

307
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:ja dus, je moet die games om middernacht op een donkere kamer, met maximum volume (met headset) spelen Gozer, ik verzeker je, als hij even eng is als de vorige dan bij je blij als het 'maar' Witwicky is die onder je bed ligt nadien
Wat doe ik onder iemand's bed? :p
Geen idee, maar je zit er al sinds je je account hier aangemaakt hebt.

En waarom met headset spelen als je een 5.1 of meer setje hebt met een stevige subwoofer? Surround zonder oordoppen voelt veel intensiever.

Re: Welke games ga je deze maand kopen?

309
Colossus wrote:
Captain Witwicky wrote:Wat doe ik onder iemand's bed? :p
Stofhappen
BozeGozerXrd wrote:En waarom met headset spelen als je een 5.1 of meer setje hebt met een stevige subwoofer? Veel directer.
Hoe kan een surround nou directer zijn dan een headset? Volgens mij kan het niet directer dan een headset....
Met een dikke subwoofer voel je letterlijk de actie, en het geluid klinkt rondom je in de kamer. Met een headset is dat gevoel minder.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

310
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Image
Kan je dat in een winkel kopen of alleen maar online? En is het een beetje interessant? Of staan er alleen maar prentjes en tekeningen in?
Volgens mij zal die wel in winkels komen. Maar ik heb enkel nog maar online geleken. Ik had nog een kortingcode gekregen en moest nog iets bij kopen voor gratis verzending, dus had ik dit boek genomen voor 10 Euro :) Het zijn enkel grappige prenten met quotes van PewDiePie. Meer wou ik er dan ook niet aan geven. Maar ik ben wel blij al ik het heb besteld.
Ah, denk dat ik het dan niet zal kopen.
De humor van pewdiepie vind ik wel goed, maar tegenwoordig moet je door veel vuiligheid gaan alvorens je eens een leuk filmpje vind. Met al zn domme indie games. Zijn Vlogs van vorige maand vond ik wel zeer leuk, maar het is normaal dat hij dit niet constant kan doen. Nogal veel werk en niet iedere dag is interessant als je niet in LA bent om opnames te doen.
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

311
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Image
Kan je dat in een winkel kopen of alleen maar online? En is het een beetje interessant? Of staan er alleen maar prentjes en tekeningen in?
Volgens mij zal die wel in winkels komen. Maar ik heb enkel nog maar online geleken. Ik had nog een kortingcode gekregen en moest nog iets bij kopen voor gratis verzending, dus had ik dit boek genomen voor 10 Euro :) Het zijn enkel grappige prenten met quotes van PewDiePie. Meer wou ik er dan ook niet aan geven. Maar ik ben wel blij al ik het heb besteld.
Ah, denk dat ik het dan niet zal kopen.
De humor van pewdiepie vind ik wel goed, maar tegenwoordig moet je door veel vuiligheid gaan alvorens je eens een leuk filmpje vind. Met al zn domme indie games. Zijn Vlogs van vorige maand vond ik wel zeer leuk, maar het is normaal dat hij dit niet constant kan doen. Nogal veel werk en niet iedere dag is interessant als je niet in LA bent om opnames te doen.
Binnenkort gaat hij weer vlogs doen ;) die waren inderdaad leuk. Als je (of anderen) nog over PewDiePie verder wilt babbelen, zullen we naar het afdwaaltopic over gaan of we kunnen ook een topic aanmaken :)
Image

Re: Het afdwaaltopic

314
Kolm wrote:Als iemand er een topic over aan wilt maken dan is hij/zij vrij om dat te doen. Alles staat nu in afdwaal maar kan altijd nog verplaatst worden. ;)
Voor mij persoonlijk moet er niet perse een topic gemaakt worden. Het afdwaaltopic is goed genoeg :) ik vermelde het dan ook, omdat ik zag dat het wat off topic ging.
Image
cron