Re: The Witcher 3: Wild Hunt

136
The Wastelander wrote:Eerste betalende DLC is aangekonigd en hierbij ook een speciale fysieke editie van de game. Waarin een fysieke versie + playrules van Gwent zal zitten (volledige deck van 2 groeperingen). Ik hoop dan ook dat ze de Gwent packs apart zullen verkopen, maar daar lijkt het momenteel nog niet op. Het andere deck krijg je wellicht bij de volgende betalende DLC. De neutrale kaarten + 1 andere factie zat blijkbaar al in CE van the witcher bij sommige verkopers. Als het hele pack niet teveel kost zou ik het misschien wel overwegen om te kopen.
http://www.4gamers.be/trailers/48365/1/ ... s-of-Stone
Ze hadden beter een standalone game van Gwent gemaakt. Ik had er nog wel enkele euros voor gegeven.
Ik zat op het eind meer gwent te spelen dat de game zelf ...
PSN tichke
Image

137
tichke wrote:
The Wastelander wrote:Eerste betalende DLC is aangekonigd en hierbij ook een speciale fysieke editie van de game. Waarin een fysieke versie + playrules van Gwent zal zitten (volledige deck van 2 groeperingen). Ik hoop dan ook dat ze de Gwent packs apart zullen verkopen, maar daar lijkt het momenteel nog niet op. Het andere deck krijg je wellicht bij de volgende betalende DLC. De neutrale kaarten + 1 andere factie zat blijkbaar al in CE van the witcher bij sommige verkopers. Als het hele pack niet teveel kost zou ik het misschien wel overwegen om te kopen.
http://www.4gamers.be/trailers/48365/1/ ... s-of-Stone
Ze hadden beter een standalone game van Gwent gemaakt. Ik had er nog wel enkele euros voor gegeven.
Ik zat op het eind meer gwent te spelen dat de game zelf ...
Je bent zeker niet de enige. Ik en nog heel veel andere mensen vragen om een standalone game met eventueel wel meer kaarten dan ofzo. Maar voorzover ziet het er niet naar uit dat ze dit gaan doen. Dat ze een fysieke versie hebben is ook wel nice, maar ik hoop gewoon echt dat ze dan een volledig Gwent spel (met alle decks etc) gaan uitbrengen.
Image

139
Heb Hearts of Stone uitgespeeld en kan zeggen dat dit een expansion was die qua verhaal ontzettend goed in elkaar steekt. Er zijn ook nog verschillende zijmissies, maar die zijn niet zo interessant qua verhaal. De €10 die ik heb neergelegd vond ik uiteindelijk de moeite waard omdat de game een geweldige nieuwe mainquest heeft gekregen die veel diepgang biedt. Een aanrader dus voor elke Witcher 3 fan.
Image

142
Colossus wrote:Verdoeme, ik kom maar niet door de missie: help Triss, kom dan op een gegeven moment een monster tegen, vampier en ik versla hem maar niet, zelfs niet met me silver sword, iemand tips?
Heb je vampire oil? Voor de rest is het gewoon belangrijk op het juiste moment te dodgen. En als je in quen hebt geïnvesteerd, kan je daarmee je vitality regelmatig terug omhoog brengen door de aanvallen te absorberen. Met axii kan je eventueel de vampier stunnen om een paar slagen te geven en dan weer te dodgen tot je stamina terug is.

Is de vampier rood voor jou of eventueel met een doodshoofd bij? Want in dat geval kan je gewoon andere quests doen tot je sterker bent.
Image

143
Colossus wrote:Verdoeme, ik kom maar niet door de missie: help Triss, kom dan op een gegeven moment een monster tegen, vampier en ik versla hem maar niet, zelfs niet met me silver sword, iemand tips?
Ik heb na de shareplay eens gekeken in mijn boek en daar stond het volgende in:
Image
Image

144
Met dank aan Gamerke1992 is het me gelukt!
Vampieren zijn echt vervelend om te killen....

ben er nu ineens weer een tegengekomen, deze is nog sterker, ben nu zo slim deze quest te laten rusten en eerst andere dingen te gaan doen.

Maar het frusterende is dat ik level 19 ben en dat de quest vampier 16 is, die moet ik dan toch kunnen killen denk ik dan maar zo? maar helaas het is minder waar... ;(
Image

145
Colossus wrote:Met dank aan Gamerke1992 is het me gelukt!
Vampieren zijn echt vervelend om te killen....

ben er nu ineens weer een tegengekomen, deze is nog sterker, ben nu zo slim deze quest te laten rusten en eerst andere dingen te gaan doen.

Maar het frusterende is dat ik level 19 ben en dat de quest vampier 16 is, die moet ik dan toch kunnen killen denk ik dan maar zo? maar helaas het is minder waar... ;(
Wat al eerder werd gezegd, investeer goed in de Quen om zo jezelf beter te beschermen. Ook die oils zijn van belang. Check je gear ook met regelmaat. Vaak is betere gear zo te krijgen en daar moet je rekening mee houden. Ook je silversword met regelmaat inruilen voor een betere is natuurlijk een absolute pre. Bij welke quest loop je trouwens vast want ik ben nu ook weer met de game bezig (lvl 50 inmiddels) en kan je eventueel helpen.
Image

147
Colossus wrote:Ah is die missie met moorden in Novigrad, en ineens een vampier level 16 te bevechten in een loods bij de haven,
Ik ga deze missie even rusten en wil me echt eens verdiepen in poisions maken enzo want ik snap er soms de ballen niet van :wot:
Zeker doen, want die potions kunnen echt een groot verschil maken (gevechten makkelijker maken, je hoeveel items die je kan dragen verhogen,...). Trouwens iets dat ik pas later door had, maar elke potion die je maakt wordt weer aangevuld door te mediteren. Dus je hoeft maar 1 keer alle ingrediënten te vinden. Net hetzelfde met oils en bombs.
Image

148
Colossus wrote:Ah is die missie met moorden in Novigrad, en ineens een vampier level 16 te bevechten in een loods bij de haven,
Ik ga deze missie even rusten en wil me echt eens verdiepen in poisions maken enzo want ik snap er soms de ballen niet van :wot:
Is dat met Lambert? Zo ja, laat hem voor een deel het vechtwerk doen. Kijk ook welke zaken je het beste tegen die vampier kunt gebruiken door in de bestiary te kijken. Daar staan de middeltjes per vijand die het meeste effect hebben.
Image

149
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:The Witcher 3

En dat zal nog wel even zo blijven want ga de DLC halen heb ik besloten :P
Heb ik ook nog maar een tijd geleden gedaan en dat maakt de wereld al direct veel groter en voegt veel toe :)
Weet je of je een bepaald level moet zijn om de DLC te spelen? Ben nu level 21 en in Skellinge , kan ik hem gewoon spelen of moet ik eerst de game uitspelen?
Image

150
Colossus wrote:
gamerke1992 wrote:
Colossus wrote:The Witcher 3

En dat zal nog wel even zo blijven want ga de DLC halen heb ik besloten :P
Heb ik ook nog maar een tijd geleden gedaan en dat maakt de wereld al direct veel groter en voegt veel toe :)
Weet je of je een bepaald level moet zijn om de DLC te spelen? Ben nu level 21 en in Skellinge , kan ik hem gewoon spelen of moet ik eerst de game uitspelen?
Je moet ongeveer level 33-35 zijn ;) Je moet de game nog niet uit hebben.
Image