Re: Het vragentopic: technisch
76Wat moet je dan van de TV ontkoppelen om het bij de PC aan te sluiten?
Een NAS kopen en de Plex app installeren op uw tv eventueel?Sanity penguin wrote:Ik gebruik momenteel een LaCinema van Lacie die aan mijn TV gekoppeld is via HDMI om series en films te bekijken. Super systeem en al jaren dat ik het gebruik. Enige nadeel is dat ik die telkens moet ontkoppelen van de TV en aansluiten op PC om de dingen over te zetten.
Ik heb al eens wat rondgekeken om er eventueel een NAS server systeem tussen te plaatsen, maar ik kan die server niet rechtstreeks op mijn TV aansluiten met HDMI. Ik kan echter ook de speler niet als tussenstation gebruiken, want die kan geen "connectie" maken met de server. Ik zou dus niet kunnen browsen in de mappen om dan af te spelen.
Iemand toevallig beter ideeën om heel dat gedoe wat makkelijk te laten gaan? PC als streamer gebruiken is trouwens geen optie
Via de PS3 kunt ge zoals hierboven gezegd ook wel aan uw files op een NAS of pc, maar ge gaat veel last van input lag enzo hebben. Als uw tv nog geen smart-tv is en ge bijgevolg geen Plex kunt installeren, zou ik dat idd maar zo laten. Er bestaat een Plex app voor PS3 en PS4, die zeer handig zou zijn, aangezien ge dan de app op uw gsm kunt gebruiken als afstandsbediening enz. Het grote nadeel is dat consoles om een of andere reden de enige toestellen zijn waarbij Plex enkel werkt met een Plex Pass (éénmalig 150€). Het geeft geen andere noemenswaardige voordelen dan dat, dus is zijn geld niet waard.Sanity penguin wrote: @Tjeefkeuh: zit nog met een Philips van voor het smart-TV gebeuren. Geeft wel fantastisch beeld, dus ik ga hem niet zomaar wegdoen om dit "euvel" op te lossen
Daar had ik ook direct naar gekeken, maar ik zag niets aan de contacten. Het was een kloon accu van laptopaccushop.nl voor 40 euro.Kolm wrote:Zijn de contacten schoon? Als dat het geval is dan vrees ik dat ie kapot is. Was het een officiële van Sony?
als je een aankoopt via de store verandert hij die wel automatisch naar de laatst aangekochte heb ik gistern gemerktColossus wrote:Hoe is het nou mogelijk om mijn PSN avatar foto eens te veranderen via de PS4?
Doe overal zoeken maar kom er maar niet bij!
Profile > Profile Settings > Avatar toch gewoon?Colossus wrote:Hoe is het nou mogelijk om mijn PSN avatar foto eens te veranderen via de PS4?
Doe overal zoeken maar kom er maar niet bij!
Moet het absoluut Bullguard zijn?minermb wrote:Ik heb gemerkt dat als ik bullguard (virus scanner) geïnstalleerd heb, dat mijn computer dan vrij makkelijk crasht. Ik heb hem nu verwijdert, maar dan is weer het probleem: wil ik een crash-vrije of een computer die goed beschermd is. Iemand enig idee hoe ik dit met bullguard kan oplossen?
Nou ja, mijn ouders hebben net het abonnement met 3 jaar verlengd, dus het zou wel handig zijn als ik gewoon bullguard kan gebruiken, alhoewel we een abonnement hebben voor 5 computers die terug kunnen brengen naar 3. Maar ik sta best open voor andere dingen, ik ben nu aan het kijken naar Malwarebytes Anti-Malware en die ziet er wel goed uitSanity penguin wrote:Moet het absoluut Bullguard zijn?minermb wrote:Ik heb gemerkt dat als ik bullguard (virus scanner) geïnstalleerd heb, dat mijn computer dan vrij makkelijk crasht. Ik heb hem nu verwijdert, maar dan is weer het probleem: wil ik een crash-vrije of een computer die goed beschermd is. Iemand enig idee hoe ik dit met bullguard kan oplossen?