Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
2731--- condensatieketel laat het afweten: geen warm water of verwarming. Oh the joy...
Als het er uit is, is het er uit eh. Zorg vooral dat je veel drinkt, je hebt waarschijnlijk veel vocht verlorenLigeiro wrote:+++ AC Syndicate vandaag aangekomen
--- dankzij UPS is de doos gedeukt..
+++ Diarree is na anderhalve dag weer volledig verdwenen, weird, but oh well
De box van de game? Shit zeg. Mijn verzendkarton was wat gedeukt, maar niets aan de doos, en het kwam ook via UPS.Ligeiro wrote:+++ AC Syndicate vandaag aangekomen
--- dankzij UPS is de doos gedeukt...
De big ben case is gedeukt ja, aan de zijkant.Captain Witwicky wrote:De box van de game? Shit zeg. Mijn verzendkarton was wat gedeukt, maar niets aan de doos, en het kwam ook via UPS.Ligeiro wrote:+++ AC Syndicate vandaag aangekomen
Er wordt dus zo te zien absoluut geen rekening mee gehouden om zorg te dragen voor de dozen. Nochtans staat er op "fragile"... niet dat het veel uitmaakt zo, want dat zal op veel dozen staan, maar die horen dan toch niet onderaan ergens geplaatst te worden...Ligeiro wrote:De big ben case is gedeukt ja, aan de zijkant.Captain Witwicky wrote:De box van de game? Shit zeg. Mijn verzendkarton was wat gedeukt, maar niets aan de doos, en het kwam ook via UPS.Ligeiro wrote:+++ AC Syndicate vandaag aangekomen
die UPS kerel vervoerde ook auto-onderdelen, en één zo'n doos heeft op mijn doos gelegen (I know, cuz he told me)
de inhoud ni, enkel de doos op ne hoek een beetje de kaft los en de zijkant ingedeuktCaptain Witwicky wrote:Er wordt dus zo te zien absoluut geen rekening mee gehouden om zorg te dragen voor de dozen. Nochtans staat er op "fragile"... niet dat het veel uitmaakt zo, want dat zal op veel dozen staan, maar die horen dan toch niet onderaan ergens geplaatst te worden...
Is je inhoud ook beschadigd?