Re: Pronken met je Platinums
467Vandaag platinum 18 en 19 behaald met life ik strange en tales from the borderlands.
468Ongeloofelijk, proficiat!Kolm wrote: Platinum #95 en trophy #6000: Everybody's Gone To The Rapture
469Was ie simpel Kolm? Heb ik ook klaarstaan.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
470Ja, meeste is wel onmogelijk zonder guide :s Had even niet door dat ik al zo dicht bij de 6000 zat en dit was de enige platinum die ik kon vinden die niet teveel trophies had
472Juist hetzelfde bij mijElexus wrote:Nr. 14
Tales of the Borderlands
473
Dark Souls 2
Ik had hem al op de PS4, en nu dus ook op de PS3.
Nu verder met Demon's Souls en dan volgend jaar hopelijk Dark Souls 3.
474Laat maar weten als ge toevallig 1 item ontbreekt in Demons SoulsRushifel wrote: Dark Souls 2
475Zal ik doen, bedankt.Tjeefkeuh wrote:Laat maar weten als ge toevallig 1 item ontbreekt in Demons SoulsRushifel wrote: Dark Souls 2
Ik probeer het uiteraard eerst zoveel mogelijk zelf te doen.
476Tuurlijk, maar ik had bvb 1 ring gemist die ge enkel op een bepaalde world tendency kon krijgen ofzo, en daarvoor zou ik nog 2 playthroughs moeten doen hebben.Rushifel wrote:Zal ik doen, bedankt.Tjeefkeuh wrote:Laat maar weten als ge toevallig 1 item ontbreekt in Demons SoulsRushifel wrote: Dark Souls 2
Ik probeer het uiteraard eerst zoveel mogelijk zelf te doen.
477Volgens een trophyguide die ik op het net gevonden heb moet het in 1 playthrough te doen zijn, maar ik had inderdaad al gehoord dat je bepaalde items in andere world tendency's moet zien te krijgen. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken.Tjeefkeuh wrote:Tuurlijk, maar ik had bvb 1 ring gemist die ge enkel op een bepaalde world tendency kon krijgen ofzo, en daarvoor zou ik nog 2 playthroughs moeten doen hebben.
478Ik was 1x vergeten in offline mode te spelen en mijn world tendency was daardoor veranderd.Rushifel wrote:Volgens een trophyguide die ik op het net gevonden heb moet het in 1 playthrough te doen zijn, maar ik had inderdaad al gehoord dat je bepaalde items in andere world tendency's moet zien te krijgen. Ik ben benieuwd of me dat gaat lukken.Tjeefkeuh wrote:Tuurlijk, maar ik had bvb 1 ring gemist die ge enkel op een bepaalde world tendency kon krijgen ofzo, en daarvoor zou ik nog 2 playthroughs moeten doen hebben.
479Heeft even geduurt voor mijn nieuwste platinum, maar hier is ie: Numero 146:
Dragon Quest Heroes
Dragon Quest Heroes
480
Platinum #96: Tales from the Borderlands
Net als iedereen hier lijkt het wel
Net als iedereen hier lijkt het wel