NieR New Project

1
Platform: PS4
Ontwikkelaar: Square Enix en.... Platinum Games!
Uitgever: Square Enix
Genre: JRPG/Action Adventure
Release: ???

Square Enix heeft een nieuwe NieR aangekondigd. Voorlopig heet de game NieR New Project, maar dan kan(en zal) nog veranderen. De game wordt samen gemaakt door Square Enix en Platinum Games, maar ze hebben er voor de duidelijkheid bij gezegd dat ze er niet een typische Platinum Games actie game van willen maken, de RPG elementen zullen dus blijven.
Dat zal ook wel, want de man achter de originele NieR zit ook achter deze game. :)

Nier is een van m'n favoriete PS3 games en Platinum Games games zijn ook zo goed als altijd top, dus dit is een van m'n favoriete E3 onthullingen. :)

Re: NieR New Project

6
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:OMG, als ik deze naam hoor moet ik terugdenken aan de OPM. Toen had ooit zo is die komiek er opt einde een artikeltje over geschreven :p
Thijs van Domburg wellicht....
Nee, hij zei komiek. :p

Ik kijk erg naar deze game uit, ben benieuwd wanneer ie hier uitkomt.

7
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:OMG, als ik deze naam hoor moet ik terugdenken aan de OPM. Toen had ooit zo is die komiek er opt einde een artikeltje over geschreven :p
Dat was hij idd. Dat was m'n eerste OPM ooit
Image

8
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:
Dat was hij idd. Dat was m'n eerste OPM ooit
haha, zie je wel Gozer :P

9
De eerste aan mij laten voorbij gaan, omdat ik hem gewoon vergat in feite. Maar nu ik gameplay heb gezien van deze, krijg ik honger naar meer... ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

10
Captain Witwicky wrote:De eerste aan mij laten voorbij gaan, omdat ik hem gewoon vergat in feite. Maar nu ik gameplay heb gezien van deze, krijg ik honger naar meer... ;)
Hij is zeker de moeite om nu nog te spelen, ik wil hem zelfs uitlenen moest je hem niet vinden, de sfeer , de muziek en de personages zijn (voor mij toch) betoverend... zelfs als ik eraan terug denk hoor ik de melodieën op de achtergrond... je stapt als het ware een andere wereld binnen...

12
wrecker-of-gear wrote:
Captain Witwicky wrote:De eerste aan mij laten voorbij gaan, omdat ik hem gewoon vergat in feite. Maar nu ik gameplay heb gezien van deze, krijg ik honger naar meer... ;)
Hij is zeker de moeite om nu nog te spelen, ik wil hem zelfs uitlenen moest je hem niet vinden, de sfeer , de muziek en de personages zijn (voor mij toch) betoverend... zelfs als ik eraan terug denk hoor ik de melodieën op de achtergrond... je stapt als het ware een andere wereld binnen...
Tzou me zelfs niet verbazen moest er een HD versie komen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2