Re: Het afdwaaltopic

318
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Ik heb alles gezegd over pewdiepie wat ik wilde zeggen dus bij deze moet er voor mij ook geen apart topic komen :P
Image
Uit je nieuwe boek gescand zekers? Gamerke gaat nu overal pewdiepie quotes beginnen posten :P
Image

Re: Het afdwaaltopic

319
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Ik heb alles gezegd over pewdiepie wat ik wilde zeggen dus bij deze moet er voor mij ook geen apart topic komen :P
Image
Uit je nieuwe boek gescand zekers? Gamerke gaat nu overal pewdiepie quotes beginnen posten :P
"Don't be a salad, be the best damn broccoli you could ever be"
Image

Re: Het afdwaaltopic

320
Mr.Wolf wrote:
Toon8 wrote:
gamerke1992 wrote:
Toon8 wrote:Ik heb alles gezegd over pewdiepie wat ik wilde zeggen dus bij deze moet er voor mij ook geen apart topic komen
Image
Image
Uit je nieuwe boek gescand zekers? Gamerke gaat nu overal pewdiepie quotes beginnen posten
Image
"Don't be a salad, be the best damn broccoli you could ever be"
Het boek komt pas dinsdag toe, dus dat kan ik nog niet ;) de echte quotes zijn veel leuker dan die afbeelding die ik poste
Image


Een goed voorbeeld is wat mr wolf postte ;)
Image

Re: PlayStation Plus

325
@Roy: You're welcome :cool:
paveman wrote:Waarom moeite doen om spellen op een tweede account te proberen als je 0% completions kunt verwijderen en anderen kunt verbergen...? :dizzy:
Dat verwijderen van 0% werkt goed. Maar dat verbergen van trophies past de totalen niet aan. Sites zoals psnprofiles die merken dat verschil in de totalen en de trophies die ze kunnen ophalen (ze kunnen enkel publieke niet verborgen trophies ophalen). Als ze een verschil merken dan zetten ze dat bovenaan je profiel met een icoontje en ze passen de totalen op hun site aan naar de totalen van de trophies die ze konden ophalen. Maw: Mensen kunnen daar zien dat je trophies verborgen hebt en dat ligt erg gevoelig bij bepaalde mensen :P

Dit is zo'n voorbeeld van een profiel dat trophies verborgen heeft:
http://psnprofiles.com/jeromepotel
Net onder het totale aantal games gespeeld kan je de 'H' zien staan en als je erop gaat staan krijg je meer info.
Image

Re: PlayStation Plus

327
RoyVdW wrote:Lvl 100, 30000 trophies en bijna 650 plats. Waar haalt die zijn tijd, geld en motivatie?? :O
Dat vraag ik mij ook af... En hij is niet de enige...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation Plus

328
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Lvl 100, 30000 trophies en bijna 650 plats. Waar haalt die zijn tijd, geld en motivatie?? :O
Dat vraag ik mij ook af... En hij is niet de enige...
Kijk vooral naar rang 1 van de wereld met 912 plats en Hakoom bijna 1000. Wist niet dat er zoveel games waren. Zal zeker gebeuren met dubbelaccounts en in groep van tientallen. Inhuman brutal grounded mode ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron