Re: PlayStation Plus

332
Kolm wrote:@Roy: You're welcome :cool:
paveman wrote:Waarom moeite doen om spellen op een tweede account te proberen als je 0% completions kunt verwijderen en anderen kunt verbergen...? :dizzy:
Dat verwijderen van 0% werkt goed. Maar dat verbergen van trophies past de totalen niet aan. Sites zoals psnprofiles die merken dat verschil in de totalen en de trophies die ze kunnen ophalen (ze kunnen enkel publieke niet verborgen trophies ophalen). Als ze een verschil merken dan zetten ze dat bovenaan je profiel met een icoontje en ze passen de totalen op hun site aan naar de totalen van de trophies die ze konden ophalen. Maw: Mensen kunnen daar zien dat je trophies verborgen hebt en dat ligt erg gevoelig bij bepaalde mensen :P

Dit is zo'n voorbeeld van een profiel dat trophies verborgen heeft:
http://psnprofiles.com/jeromepotel
Net onder het totale aantal games gespeeld kan je de 'H' zien staan en als je erop gaat staan krijg je meer info.
Wist niet dat het gevoelig kon liggen.... :dizzy: Ik game voor mezelf: niet voor anderen. Ik vind het prettig om niet 1-5% completion games op m'n profiel te hebben (omdat ze blijkbaar niet leuk genoeg waren om verder te spelen) en dus heb ik een heel aantal hidden trophies. Dat dit sommigen niet kan bekoren: so be it.

Maarreh... Waarom ligt dit gevoelig eigenlijk....?
Image

Re: PlayStation Plus

333
Ik vind het gewoon soms een beetje overdreven hoe er over trophies gesproken wordt. De laatste tijd heb ik meer het idee dat mensen het meer boeit, welke trophies er allemaal in de game zitten, dan of het een leuk spel is of slecht enz.
Ik snap wel dat het leuk is om veel trophies te halen, maar het zijn maar wat digitale dingen, waarmee je niks kunt doen. Althans, dat is dan weer mijn mening.

Ik vind het niet erg als er een beetje tussendoor over trophies word gesproken, maar als oppeens heel het topic over trophies gaat, dan vindt ik het een beetje overdreven. ;)
Image

Re: PlayStation Plus

334
minermb wrote:Ik vind het gewoon soms een beetje overdreven hoe er over trophies gesproken wordt. De laatste tijd heb ik meer het idee dat mensen het meer boeit, welke trophies er allemaal in de game zitten, dan of het een leuk spel is of slecht enz.
Ik snap wel dat het leuk is om veel trophies te halen, maar het zijn maar wat digitale dingen, waarmee je niks kunt doen. Althans, dat is dan weer mijn mening.

Ik vind het niet erg als er een beetje tussendoor over trophies word gesproken, maar als oppeens heel het topic over trophies gaat, dan vindt ik het een beetje overdreven. ;)
+1
Image

Re: PlayStation Plus

335
Geen games zonder trophies. Het is een weerspiegeling van ons profiel en gamegedrag. Het is ons leven. Zonder kunnen we niet meer voorstellen. Ik zou stoppen met spelen als ze er niet meer zijn. Zou het geluidje en genot missen. Open een apart topic voor enkel trophie klap. Zeer sticky.

Haha oké overdreven ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

336
RoyVdW wrote:Geen games zonder trophies. Het is een weerspiegeling van ons profiel en gamegedrag. Het is ons leven. Zonder kunnen we niet meer voorstellen. Ik zou stoppen met spelen als ze er niet meer zijn. Zou het geluidje en genot missen. Open een apart topic voor enkel trophie klap. Zeer sticky.

Haha oké overdreven ;p

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
OEF :L:

Re: Het afdwaaltopic

341
Hebben we eigenlijk ondertussen nu al ons 100e lid? :P

En eventjes nog kwestie trophies: Ik speel nu Black Ops 3 multiplayer en merk dat ik geen nood heb aan trophies. Toch heb ik het gevoel dat ik het spel wil completen en alle trophies halen. Een goede verdeling van trophies laat je tegenwoordig alle aspecten van de game zien. In Black Ops bijvoorbeeld heb je trophies voor de main campaign, voor de multiplayer en voor de zombie mode. Leuk toch?
Image

Re: Het afdwaaltopic

342
Online trophies die je laten kennismaken met de mp vind ik niet zo erg. Als hij dan leuk is ga je hem vanzelf wat langer spelen. Maar online trophies genre haal 10.000 kills (Resistance 2), gebruik alle offensive skills 1 keer waar je voor de hoogste skill een killstreak van 20 ofzo moet halen (medal of honor), haal level 100/max level (GTAV/IV) zijn gewoon niet leuk. Ik ben eigenlijk niet echt zo'n online gamer en als er dan echt skill verwacht wordt omdat je tegenover mensen staat die vaak bijna niets anders doen, dan wordt het zowat onmogelijk. Gevolg: Boosten is soms de enige oplossing als je die laatste 2/3 trophies voor de platinum wilt.
Offline kunnen trophies ook lastig zijn, maar je speelt dan tegen een AI die niet beter wordt naargelang hij meer/langer tegen jou speelt. Daar kan je dus gerichter op oefenen om iets te halen.

Op zich dus niet echt iets tegen een verdeling over de verschillende aspecten. Al vind ik dat online trophies wel haalbaar moeten blijven voor mensen die niet over superskills beschikken. Dat het wat tijd kost vind ik ook niet zo erg maar er moet niet overdreven worden. Dat geldt voor zowel online als offline trophies. Het moet toch ook nog een beetje leuk blijven allemaal...
Image
cron