Welke serie volg je momenteel?
1Naast het films, verdienen series hun eigen topic. Welke series kijk je momenteel en wat vind je er van?
Blijft na seizoen 10 ook nog altijd op het wekelijkse programma staan hierShAmPi wrote:Nu ik Supernatural in 1080p heb ben ik Supernatural beginnen herbekijken
Ik vond het een van de interessantere episodes sinds S1Toon8 wrote:Zojuist gekeken naar the walking dead s05e12, vind ik de interessantste aflevering tot nu toe. (sinds de 2e seizoenshelft begonnen is)
Anders ben ik ook aan het kijken naar het 4e seizoen van american horror story.
Het kan zeker ook een volledig nieuw begin van de serie betekenen, genoeg materiaal om weer veel scenario's en wendingen aan het verhaal te geven.Tjeefkeuh wrote:Ik vond het een van de interessantere episodes sinds S1Toon8 wrote:Zojuist gekeken naar the walking dead s05e12, vind ik de interessantste aflevering tot nu toe. (sinds de 2e seizoenshelft begonnen is)
Anders ben ik ook aan het kijken naar het 4e seizoen van american horror story.
Khad ook zo een gevoel ma kga et later nog een kans geven want tkon ook liggen ant feit dat ik series efkes beu wasLigeiro wrote:ben is begonnen aan Penny Dreadful.
3 afleveringen ver en ik vind het "meh".. maar als ik met iets begin, ga ik door tot het einde