Deze avond dit meesterwerk gedronken:

W.O.L.F. heeft deze gedronken:

Maar ik moet toch dringend eens wat glazen voor dat soort bieren kopen, want nu drinkt W.O.L.F. het altijd uit wat ik heb staan qua glazen.

Yet another tea-place to exploregamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken![]()
Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinkenik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij
![]()
Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Ik kan de winkel echt aanraden. Ze hebben veel verschillende soorten thee-mengelingen. En ze werken niet met thee zakjes, maar losse thee. Ik vind tot nu toe de kokos met bosbessen zaligW.O.L.F. wrote:Yet another tea-place to exploregamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken![]()
Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinkenik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij
![]()
Ik ben ook thee gaan kopen in dille en kamille. De eerste is rooibos met vanille en citroen en de tweede is relax thee met kamille, appel en lindebloesem.
Ongelofelijk hoeveel soorten thee er bestaan, ik heb een gigantische theeverzameling en toch vind ik nog steeds nieuwe
in een zijstraatje van de veldstraat (dezelfde straat waar Olleke Bolleke, die snoepwinkel zit) hebt ge Javana. verkopen enkel maar theekruiden en koffiebonen in alle soorten en smakenW.O.L.F. wrote:Yet another tea-place to exploregamerke1992 wrote:Ik heb gisteren nog eens een goede orval gedronken
Ongelofelijk hoeveel soorten thee er bestaan, ik heb een gigantische theeverzameling en toch vind ik nog steeds nieuwe
Hmm, ik kom veel te weinig in de Colruyt om dat soort dingen mee te makengamerke1992 wrote:Vandaag kwam ik in de colruyt en ze waren tongerlo bruin aan het promoten. Ze vroegen of ik wou proeven en ik kreeg een half glas, waardoor ik daar op het gemakje een biertje heb kunnen drinkenik heb dan een pak van 8 flesjes gekocht voor 8 Euro en dan kreeg ik er het glas gratis bij
![]()

Echt een heel cool glasThe Wastelander wrote:Gisteren nog eens enkel biertjes gedronken, de topper van avond was toch wel de Waterloo TripleGeen te sterk uitgesproken smaak maar toch een lekker bierke!Wel echt geen nice glas om uit te drinken vind ik.

Dieje heb ik een half jaar geleden ook al is geproefd. Dat glas was idd wel speciaalThe Wastelander wrote:Gisteren nog eens enkel biertjes gedronken, de topper van avond was toch wel de Waterloo TripleGeen te sterk uitgesproken smaak maar toch een lekker bierke!Wel echt geen nice glas om uit te drinken vind ik.