Ik blijf altijd wel hangen! Al is het natuurlijk soms met tussenpozen!Kolm wrote:@NTGSruler: Welcome back! En proficiat
--- Sint-Maarten (11 november) is in Nederland geen feestdag met verlof zoals wapenstilstand dat in BE wel is. Had zo'n dagje wel kunnen gebruiken deze week.
+++ Gisteren met werk gaan uiteten en dat was erg gezellig!
--- Dat uiteten was wegens het afscheid van een goede relatie van het bedrijf. Hij stopte met zijn job bij een klant van ons waardoor ze hem niet meer zullen zien.
+++ Die man is nochtans een geweldige vent!
+++ Weekend!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
2852Goed dat je terug bent Ik ben ook net verhuisd en ben daardoor ook veel minder dan vroeger aanwezig. Dus ik begrijp het volledigNTGSruler wrote:Ik blijf altijd wel hangen! Al is het natuurlijk soms met tussenpozen!Kolm wrote:@NTGSruler: Welcome back! En proficiat
--- Sint-Maarten (11 november) is in Nederland geen feestdag met verlof zoals wapenstilstand dat in BE wel is. Had zo'n dagje wel kunnen gebruiken deze week.
+++ Gisteren met werk gaan uiteten en dat was erg gezellig!
--- Dat uiteten was wegens het afscheid van een goede relatie van het bedrijf. Hij stopte met zijn job bij een klant van ons waardoor ze hem niet meer zullen zien.
+++ Die man is nochtans een geweldige vent!
+++ Weekend! arty:
+++ lekker biertje ontdekt
+++ weekend
2853Ik geloof niet dat ik nog kan slapen als ik een poster van mijn vader in mijn kamer heb hangenGamefreak wrote:je kan mss een poster van je vader ophangen ? mss schrikt hen dat af ?
--- Wat is het hier toch soms zo moeilijk om je eigen routine vast te houden...
+++ DMC artbook
--- Boodschappen doen...
+ Spectre vandaag gaan bezien...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
2854----- Aanslagen in Parijs. Tijd dat de Westerse landen aggressiever beginnen op te treden zoals Putin in Syrië om het probleem bij de wortel aan te pakken...
2855If you could reason with religious people, religion would cease to existdaviduvel wrote:----- Aanslagen in Parijs. Tijd dat de Westerse landen aggressiever beginnen op te treden zoals Putin in Syrië om het probleem bij de wortel aan te pakken...
2856----- Vreselijke aanslagen in Parijs. Ook vreselijk dat zoiets niet te voorzien of te stoppen valt. Ge hebt maar een paar gekke terroristen nodig en het is al te laat
2857++++ Bedankt Gamerke!
---- Aanslagen in Parijs.
---- Daardoor morgen uur vroeger in Zaventem zijn omwille van meer controles.
---- Aanslagen in Parijs.
---- Daardoor morgen uur vroeger in Zaventem zijn omwille van meer controles.
2858ge drukt het nog zacht uit, ik ga hier niet neerpennen welke term ik ze geef want dan krijg ik een ban wegens heeel groftaalgebruik.met0t0 wrote:----- Vreselijke aanslagen in Parijs. Ook vreselijk dat zoiets niet te voorzien of te stoppen valt. Ge hebt maar een paar gekke terroristen nodig en het is al te laat
2859
+++ Goedemorgen allemaal
+++ Gisteren oude wets kunnen gamen, gelijk nieuwe game gekocht en lekker gaan tussen het huilen en verschonen door
+++ Vandaag maar weer de wasteland gaan opzoeken
+++ Gisteren oude wets kunnen gamen, gelijk nieuwe game gekocht en lekker gaan tussen het huilen en verschonen door
+++ Vandaag maar weer de wasteland gaan opzoeken
2860Blijkbaar vergeten dat Putin Assad steunt? Zo een ongeveer de reden dat de oorlog daar begon?daviduvel wrote:----- Aanslagen in Parijs. Tijd dat de Westerse landen aggressiever beginnen op te treden zoals Putin in Syrië om het probleem bij de wortel aan te pakken...
Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten)Mr.Wolf wrote:Die zien er echt wel heel cool uitW.O.L.F. wrote: +++ Vanmiddag om nieuwe slakjes voor in mijn aquarium :
--- Geen zin om aan een van mijn taken te werken, maar ik heb geen keuze
2861wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben?W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten)
2862Geloof me.Ligeiro wrote:wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben?W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten)
Van die plantenslakjes kunnen konijnen nog veel leren
2863I know.W.O.L.F. wrote:Blijkbaar vergeten dat Putin Assad steunt? Zo een ongeveer de reden dat de oorlog daar begon?daviduvel wrote:----- Aanslagen in Parijs. Tijd dat de Westerse landen aggressiever beginnen op te treden zoals Putin in Syrië om het probleem bij de wortel aan te pakken...
2864--- Ik ga zo te zien een zeer kort weekend hebben...
--- Nog niet uitgeslapen...
--- Mijn vader die alles wat ik doe moet scrutineren, met alle gevolgen van dien...
--- Duur abo...
--- Not in a happy place at the moment...
--- Rare pijn in mijn enkel...
--- Geen plaats meer voor mijn laatste aankopen, mijn kamer kan niet voller staan...
+/- Spectre weest gaan zien...
+++ F1
+++ Deadliest Catch
+++ Black Sails (--- laatste 2 afleveringen voor S2 )
--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 100 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 124 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
--- Nog niet uitgeslapen...
--- Mijn vader die alles wat ik doe moet scrutineren, met alle gevolgen van dien...
--- Duur abo...
--- Not in a happy place at the moment...
--- Rare pijn in mijn enkel...
--- Geen plaats meer voor mijn laatste aankopen, mijn kamer kan niet voller staan...
+/- Spectre weest gaan zien...
+++ F1
+++ Deadliest Catch
+++ Black Sails (--- laatste 2 afleveringen voor S2 )
--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 100 dagen voor Deus Ex MD
+++ Nog 124 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
2865Voornamelijk algen en restjes van het vissenetenLigeiro wrote:wat eten die dan nu, als ze geen vijandige slakkenbeesten hebben?W.O.L.F. wrote:Ze zijn heel cool, het zijn echte assassins Zie je die 'slurf'? Daarmee gaan ze in het huisje van andere slakken, sluiten er gif in en zuigen het huisje vervolgens leeg. Ze graven zich in in het zand en wachten geduldig op een slachtoffer. Gelukkig eten ze enkel ongewenste slakjes op (die die uw planten kapot vreten)
--- Teveel stress door teveel factoren