++++ Nog exact een maand vooraleer Star Wars Episode VII uitkomt!
++++ Op level 49 in Spartacus: Legends. Nog even doorbijten en die vervelende level 50 trophy is er!
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
2867-- stomme UGent met hun stomme lessenwissels die niet duidelijk aangegeven zijn fml...
2868--- koerier van DPD die ons pakketje in een andere straat, op een ander huisnummer afgeeft -_-
+++ toch terug gevonden en het nu effectief in handen hebben
+/- klacht doorgebeld naar DPD, zo'n chauffeurs moeten direct hun ontslag krijgen vind'k
+++ toch terug gevonden en het nu effectief in handen hebben
+/- klacht doorgebeld naar DPD, zo'n chauffeurs moeten direct hun ontslag krijgen vind'k
2869-- bijna heel de werkdag misselijk gelopen en kwas dan nog te laat ook urgh
+ lexi helpen met trophy
++ game of thrones van telltales is zo freaking awesome
++ mijn draai terug gevonden in fallout 4
+ lexi helpen met trophy
++ game of thrones van telltales is zo freaking awesome
++ mijn draai terug gevonden in fallout 4
2870aftellen is begonnen !!Hybris wrote:++++ Nog exact een maand vooraleer Star Wars Episode VII uitkomt!
++++ Op level 49 in Spartacus: Legends. Nog even doorbijten en die vervelende level 50 trophy is er!
2871--- Als tijd te koop was, dan was ik nu blut
--- Al meer dan een maand een ontsteking op mijn benen, zalf hielp niet dus nu pillen en kiné en ik mag niet meer dansen de komende weken, bah
--- Al meer dan een maand een ontsteking op mijn benen, zalf hielp niet dus nu pillen en kiné en ik mag niet meer dansen de komende weken, bah
2872+++ Platinum van Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain komt dichterbij
--- Jammer genoeg niet zoveel gametijd als ik zou willen
+++ Groepswerken lopen best goed
--- Jammer genoeg niet zoveel gametijd als ik zou willen
+++ Groepswerken lopen best goed
2873++ vnv naar voetbal gaan zien waar nen maat in meedoet
++ morgen spectre
++the crew wild run met stuur is awesome
--- werk is omgeslagen van superdruk naar averre niks te doen :-/
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
++ morgen spectre
++the crew wild run met stuur is awesome
--- werk is omgeslagen van superdruk naar averre niks te doen :-/
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
2874+Vandaag korte late van 6u
+Vrijdag
+/-Zaterdag weer werken
+MTB
+Sackboy ontvangen, wat is ie bjoetifol
...
+Vrijdag
+/-Zaterdag weer werken
+MTB
+Sackboy ontvangen, wat is ie bjoetifol
...
2875+++ dagje vrij genomen vandaag, dus is het al weekend
+++ kan ik wat werk inhalen
--- ze zijn in het huis naast ons al elke morgend van iets voor 7 uur aan het boren...
+++ kan ik wat werk inhalen
--- ze zijn in het huis naast ons al elke morgend van iets voor 7 uur aan het boren...
2876En dan stoppen ze zo rond 10u zeker? Ik snap ook nooit waarom dat altijd zo verschrikkelijk vroeg moetgamerke1992 wrote:--- ze zijn in het huis naast ons al elke morgend van iets voor 7 uur aan het boren...
+++ De eerste les is al afgevallen (had in het begin van het semester extra lessen voor dat vak, dus vallen er nu een aantal weg)
--- Maar nog altijd zoveel werk
2877Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag
2878Het probleem is dat ik enorm veel uren werk per week en ik heb wachtdiensten waarbij ik dag en nacht opgeroepen kan worden. Dus die paar dagen dat ik eens kan uitslapen zijn echt nodig.RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag
+++ Chinees gegeten
+++ winterbanden op auto gezet.
2879Rare redenering hebt gij dan. Dus mensen die elke morgent om pakweg half 6 moeten opstaan en pas 's avonds laat thuis zijn, hebben geen recht op nekeer een dag uitslapen? Amai. Moest ik dat doen, ik was een wrak.RoyVdW wrote:Logisch dat dat vroeg is hé. Die mannen van den bouw beginnen met de vroegeshift rond 6u dan hebben ze middag al gedaan of ze moeten lange dagen doen en op meerdere locaties klusjes doen. Zolang je niet met de nacht hebt gestaan maakt dat niet uit. Natuurlijke wekker en heb je een lange dag
2880Ah zo gamerke dat is vervelend maar het is een tijdelijk probleem. En ik veronderstel dat ze op een zondag niet lawaai gaan maken dus elexus dan kan je uitslapen. Zondag is bij mij ook de enige dag dat ik uitslaap doorgaans. Zeker als ik vroege heb door de week en in het weekend zaterdagmorgen sport en zaterdagavond bijverdien in horeca. Alhoewel je dat niet echt echt uitslapen kunt noemen want werk vaak tot 3u nog naar huis moet en sta al in de voormiddag terug op anders heb ik niets aan mijn dag. Probeer toch 6 a 7u slaap te hebben per nacht.
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk