Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
196----- en van het ene leuke groepswerk naar het andere, zucht -_-
Haha allez merci, toch nog 1 party waar ik naartoe kan met mijn feestkar.fsterchele23 wrote:lexi je mag nog altij naar mijn coole party komen met je coole wagen... tenminste als ik ooit zo'n coole party organiseer xd
++ beat that backlog topic is hier weer, tx lexi
++ dankjewel kolm om te helpen met men signature
-- urgh werk
++ nu once upon a time episode 3 seizoen 2 bekijken
++ daarna laatste missie uitspelen in SR4 santa DLC
++ daarna mxgp spelen dat ik nog net op tijd heb kunnen afhalen
+/- want ik moest babysitten
Voor mij ni maar wel naar presentaties luisteren dan xD (tenzij ge da ook bedoelt)The Wastelander wrote:--- Deze woe-vrij internationale dagen int school = 3 volle dagen school... -_-
Feestkar. So much swagElexus wrote:Haha allez merci, toch nog 1 party waar ik naartoe kan met mijn feestkar.
Ge hebt er al lang genoeg op gewacht, zo klein is het nu ook weer nietCaptain Witwicky wrote:--- Morgen naar buiten voor boodschappen en mijn metal case (voor zo iets kleins naar buiten hrmm)
Normaal gezien moest ik het al hebben wanneer ik de CE ging afhalen van DBXV. Daarom dat het zo vervelend is. Maar het is niet zo erg, want liever 20x rondlopen en mijn metal case hebben dan geen metal case hebben. Nu gewoon wat zaken plannen om nog te doen zodat ik niet 20x naar buiten moet voor andere dingen (zoals boodschappen )met0t0 wrote:Ge hebt er al lang genoeg op gewacht, zo klein is het nu ook weer nietCaptain Witwicky wrote:--- Morgen naar buiten voor boodschappen en mijn metal case (voor zo iets kleins naar buiten hrmm)
Ja, wij moeten vanad 9 uur tot lijk 16 uur of langer elke dag naar sprekers gaan luisteren en daar een verslag over maken enz.daviduvel wrote:Voor mij ni maar wel naar presentaties luisteren dan xD (tenzij ge da ook bedoelt)The Wastelander wrote:--- Deze woe-vrij internationale dagen int school = 3 volle dagen school... -_-
-- Ik loop precies zoveel achter met mijn schoolwerk. Ik had me voorgenomen om alles beter bij te houden en ik zit nu al een week achter
++ Met de internationale dagen deze week kan er tenminste toch al niets meer bijkomen