Re: Netflix

46
Ok het is officieel heb dus gisteren avond een account gemaakt. Heb betaling ingesteld via Paypal want heb geen creditcard. Nu begonnen met Prison Break en vind het echt goed. Had er nog nooit iets van gezien enkel veel gehoord. Zal zien of ik opzeg na die eerste gratis testmaand als ik alles gezien heb wat ik wil.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

47
RoyVdW wrote:Ok het is officieel heb dus gisteren avond een account gemaakt. Heb betaling ingesteld via Paypal want heb geen creditcard. Nu begonnen met Prison Break en vind het echt goed. Had er nog nooit iets van gezien enkel veel gehoord. Zal zien of ik opzeg na die eerste gratis testmaand als ik alles gezien heb wat ik wil.

Is het jou gelukt met paypal? Toen ik in februari probeerde ging dit niet.
Image

48
Toon8 wrote:
RoyVdW wrote:Ok het is officieel heb dus gisteren avond een account gemaakt. Heb betaling ingesteld via Paypal want heb geen creditcard. Nu begonnen met Prison Break en vind het echt goed. Had er nog nooit iets van gezien enkel veel gehoord. Zal zien of ik opzeg na die eerste gratis testmaand als ik alles gezien heb wat ik wil.

Is iDeal dan geen optie?
Image

49
Ideal is enkel in NL niet? Ja via mijn gsm heb ik PP ingesteld. Nog niet op internet gekeken. Zal eens kijken op de site van Netflix als die er een heeft.

Image

50
Toon8 wrote:

Waren aanvankelijk inderdaad problemen mee, maar zijn al een tijdje van de baan.
Image

51
Je mocht kiezen om met paypal te betalen maar je moest toen wel een credit kaart koppelen aan je paypal, wat uiteindelijk op hetzelfde neerkwam. Ik zal als het nieuwe seizoen van house of cards uitkomt dan nog eens proberen om die gratis maand te krijgen ;)
En ideal is volgens mij ook alleen maar voor nederland.
Image

52
Nee ik heb er geen cc aan toegevoegd? Weet iemand wat die 1080SD betekend. Staat links boven als ik op options druk. Standaard definitie kan niet want dat si geen 1080 maar dan zou het super of UHD moeten zijn. Meer mensen hebben dit heb al gegoogeld.

Image

53
Mail aangehad en betalingsmethode met PayPal werkt niet meer zeggen ze. Moet een creditcard toevoegen maar heb er geen. Er staat wel geen geld op pp dus mss is dat het probleem dan ?

Belachelijk heb direct geld toegevoegd en werkt nog niet. Ze hebben dat dus weer aangepast onnozel nu kan ik niet meer kijken :angry:

Image

54
Kan je zo geen kredietkaart via de post bemachtigen? Denk toch dat je van België komt? Werkt als een kredietkaart, maar niet gelinkt aan een rekening. Je moet er dus zoals bij een prepaid eerst zelf geld opzetten.
Kan je dan gewoon elke maand het nodige bedrag toevoegen.
Image

55
Sanity penguin wrote:Kan je zo geen kredietkaart via de post bemachtigen? Denk toch dat je van België komt? Werkt als een kredietkaart, maar niet gelinkt aan een rekening. Je moet er dus zoals bij een prepaid eerst zelf geld opzetten.
Kan je dan gewoon elke maand het nodige bedrag toevoegen.
het heet Bpaid, draait op hetzelfde netwerk van Mastercard, en is dus in principe hetzelfde, alleen dat je ze idd moet "opladen".
Opladen kan in een postkantoor naar keuze, kost wel iets van een 3 euro, maar dan is het geld onmiddellijk beschikbaar op de kaart. Of via overschrijving, dan moet je ongeveer 3 werkdagen rekenen vooraleer het geld op de Bpaid kaart staat. Werkt perfect voor netflix, en als het geld op is, stopt het netflix abo ook vanzelf

56
En kost die Bpaid kaart geld? Wat als je ze niet mee nodig hebt of vervalt die als je een bepaalde tijd niet gebruikt? Mss dit eens proberen dan en bij de post langsggaan. Moet je geen klant zijn van bank vd post dan of kan je die gwn afhalen?

Image

58
RoyVdW wrote:En kost die Bpaid kaart geld? Wat als je ze niet mee nodig hebt of vervalt die als je een bepaalde tijd niet gebruikt? Mss dit eens proberen dan en bij de post langsggaan. Moet je geen klant zijn van bank vd post dan of kan je die gwn afhalen?

iedereen kan er één aanvragen. Je moet niet betalen als je ze niet gebruikt, 't is niet zoals een visa rekening :)
Aanvragen is in het bpost-kantoor, E-ID meenemen en ter plekke 10 euro eropzetten en de kaart is van u.
Na 3 of 5 jaar vervalt ze, waarop ge meteen een nieuwe kunt aanvragen in't postkantoor

60
Oké alles in orde Netflix heeft het automatisch van PP afgeschreven. Het duurt dus een dag. Gelukkig zie ik dit net want wou vandaag zon prepaid kaart gaan halen. Moet dus gwn altijd geld erop hebben staan en de verloren dagen tellen niet mee in de abo normaal.

Image