PlayStation Plus
1De plus games van maart zijn nog steeds niet bekend, volgens twitter zal het voor maandag zijn.
Moderator: Leaderboard Group
Hopelijk krijgen we deze maand wat mooie gamesM-power wrote:De plus games van maart zijn nog steeds niet bekend, volgens twitter zal het voor maandag zijn.
Er zijn al zoveel mooie games, ik kan het echt niet meer bijhoudendividedx11 wrote:Hopelijk krijgen we deze maand wat mooie gamesM-power wrote:De plus games van maart zijn nog steeds niet bekend, volgens twitter zal het voor maandag zijn.
Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Er zijn screenshots van een plus versie, wat dit dan concreet is, de volledige game of niet, weet ik ook niet
Ik dacht dat deze game niet kwam voor vita? ZOu wel awesome zijn.met0t0 wrote:Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Er zijn screenshots van een plus versie, wat dit dan concreet is, de volledige game of niet, weet ik ook niet
Hij komt naar Vitadividedx11 wrote:Ik dacht dat deze game niet kwam voor vita? ZOu wel awesome zijn.met0t0 wrote:Oh, hopelijk komt hij ook voor Vita via PS+. De eerste game vond ik er al leuk uit zien, maar nooit gekocht.M-power wrote:Ik weet wel 1game dat we gaan krijgen, namelijk olli olli 2 voor ps4.
Kheb dat nog 't liefst!Elexus wrote:Allez, 't zal dus aankondiging zijn en iets later de games al downloaden, da's nu ook niet zo slecht.
Zolang het maar geen gewoonte wordtdividedx11 wrote:Kheb dat nog 't liefst!Elexus wrote:Allez, 't zal dus aankondiging zijn en iets later de games al downloaden, da's nu ook niet zo slecht.
Elexus wrote:Lol @ hierboven, we wish!
Ot:
Sony mag nu toch wel stilletjesaan de aankondiging doen. Precies of ze hebben zo'n megadeal in petto dat ze nu nog aan het fixen zijn ofzo. xD
Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen.
Verwacht ge dan iets anders?Elexus wrote:Als er nu weer een lading matige games komen, dan zou dat wel een serieuze anti-climax betekenen.
Return to “PlayStation Network Gaming”