Re: Rocket League

301
Die mutators zijn echt leuk.
Ik had gisteren met een vriend private matches gedaan en we gingen alle dingen die je kon veranderen een beetje uittesten. Een keer had we een hele grote bal, die heel erg veel stuiterde en wij konden niet springen en dat was echt hilarisch. Ik ben benieuwd wat ze nog meer voor ons in petto hebben :D
Image

Re: Rocket League

302

Nieuwe dlc(€3,99) en een gratis map: Wasteland

Slated for release this December, our fantastic new “Chaos Run” DLC will include all sorts of badass goodies inspired by the end of all civilized things, including…
2 New Battle-Cars, Ripper and Grog
12 New Decals (six for each new Battle-Car)
2 New Paint Types (Camo and Sun-Damaged)
2 New Wheels (Ripper and Grog)
2 New Rocket Trails (Sandstorm, Nuts and Bolts)
3 New Toppers (Boombox, Cow Skull, Mohawk)
3 New Antennas (Bomb Pole, Radioactive, Retro Ball – Wasteland)
5 New Trophies
As always, our paid DLC will also ship with a free new arena called Wasteland! Based on a field of the same name from the original Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, Wasteland is the first “non-regulation” pitch to come to Rocket League.

How is Wasteland different? It’s physically-wider than all other stadiums and has a completely-dissimilar Boost placement. The biggest difference, though, is that the ground itself is sloped around the entire perimeter of the arena, making for matches that feel much different than typical Rocket League contests. It’s the first of many “unusual” arena designs that we plan to introduce in the future, and they’re only going to get more interesting from here.

Bron: Playstation Blog

Deze DLC komt begin december
Image

Re: Rocket League

307
minermb wrote:De ice hockey is er nu. Ik heb het een keer geprobeerd en het is best grappig :P
Is dit gratis voor iedereen die de main game hebben? Heb het gisteren toevallig nog eens gespeeld en niets van gezien :P
Image

Re: Rocket League

314
Toon8 wrote:De snelheden zijn ook wat raar heb ik ondervonden, gaf hem eens een zijwaartse tik en hij vloog weg richting goal aan 80km/h. Meestal moet je hem frontaal raken voor hem zo snel te laten gaan.
Dat was bij die Beachball mode ook al zo om een of andere reden. Voorwaarts gebeurt er nauwelijks iets, achterwaars schiet hij weg.