fsterchele23 wrote:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
optreden woensdag van ektomorf was zaaaaaaallleeuuuggg, nog nooit zo hard meegedaan en kstond vlak voor zoltan farkas waarmee ik na optreden nog mee heb gebabbbeld en hij heeft me zijn plectrum gegeven en ie staat samen met mij op fb-profielfoto, woohoo, op 1 na beste dag van mijn leven whhoop
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ik weet wat ge voelt man, ik heb met mijn favoriete zanger ook eens kunnen babbelen en foto's nemen, in zo'n klein café'ken
NTGSruler wrote:++/-- Mogen deelnemen aan Homeland Security...
En wat mogt ge precies doen?
Ligeiro wrote:++ het gesprek met mijn vader ...
-- de reactie van mijn moeder ...
Erg om te horen. Wat een situatie. Ik heb mijn volledige familie verloren door zulke gelijkaardige dingen en nog ergere. Sommige contactbreuken dienden echter wel te gebeuren met mensen die een mes in uw rug willen steken. Enkel mijn ouders, broer en zus blijven over.
--- Lange week...
--- Mensen...
+++ Goed geslapen, maar...
- ... niet zo lang als gewenst geslapen, ach ja...
+++ Op het gemak nu, wat zaken in orde brengen
+++ Ondertussen F1 op tv
+++ Deadliest Catch vnvd
+/- Spannend, via een onzekere omweg heb ik iets kunnen bestellen vanuit Amerika...nu hopen dat ik geen scheet in een fles heb gekocht en het tot mijn huis geraakt...
--- Die omweg kan me misschien nog zuur tegemoet komen...
+++ Nog 3 Prometheus sequels!
+++ Riddick film zal Furia heten, Merc City is de serie
--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 55 dagen voor Life Is Strange LE
+++ Nog 111 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
+++ Nog 269 dagen voor Deus Ex MD (uitgesteld met 6 maanden)
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...