Re: Welke games ga je deze maand kopen?

47
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:In november? Ik geloof niks, tenzij ik iets van sales tegenkom :)
Zelfde hier. Ik ga waarschijnlijk wel een keer op koopjes jacht(als ik om Sinterklaas cadeau's ga). :p
Die Sinterklaas sales begonnen nu al :p Heb deze week The LEGO movie game gekocht.

Kopen van games staat dus laag (tenzij sales), maar tegenwoordig pre-order ik meer games voor 2016 dan dat ik er zal kopen deze laatste 2 maanden van 2015.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

49
Captain Witwicky wrote:
BozeGozerXrd wrote:
Captain Witwicky wrote:In november? Ik geloof niks, tenzij ik iets van sales tegenkom :)
Zelfde hier. Ik ga waarschijnlijk wel een keer op koopjes jacht(als ik om Sinterklaas cadeau's ga). :p
Die Sinterklaas sales begonnen nu al :p Heb deze week The LEGO movie game gekocht.

Kopen van games staat dus laag (tenzij sales), maar tegenwoordig pre-order ik meer games voor 2016 dan dat ik er zal kopen deze laatste 2 maanden van 2015.
Ik ben nog niet weer in een game-verkopende winkel geweest. Ik heb ook nog geen 2016 games gepre-ordered, ik wacht altijd op een sterke afprijzing of tot het laatste moment als de prijs van de pre-orders meestal nog wat extra zakt. En de meeste 2016 games die ik wil hebben nog geen pre-orders of ik heb het systeem nog niet.

50
BozeGozerXrd wrote:Ik ben nog niet weer in een game-verkopende winkel geweest. Ik heb ook nog geen 2016 games gepre-ordered, ik wacht altijd op een sterke afprijzing of tot het laatste moment als de prijs van de pre-orders meestal nog wat extra zakt. En de meeste 2016 games die ik wil hebben nog geen pre-orders of ik heb het systeem nog niet.
Wel, ik ga niet de CE van Deus Ex en Uncharted 4 mislopen hoor, dus ik wacht op niks. ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

59
BozeGozerXrd wrote:@GTA San Andreas Remaster: Je kunt beter GTA San Andreas op PC kopen, dan heb je nog betere graphics en duizenden mods/voertuigen en andere toegevoegde content.
Maar geen trophies? :P

Ik denk dat ik deze wel in huis haal ook. Vette game destijds. Al is het wel een port van de Xbox360 versie...
Image