Re: Het moppen topic

91
Zo flauw dat je erom moet lachen. :lol:

Een oudere man, in niet zo'n beste conditie, vraagt aan een trainer bij de sportschool:

"Ik wil graag een goede indruk maken op knappe jonge meid. Welk apparaat kan ik dan het beste gebruiken?"

Zegt de trainer: "Gebruik de pinautomaat hier om de hoek!"
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

92
Lagen we in bed, gaat middenin de nacht de telefoon.

Zegt mijn vrouw: "Wie belt er nou midden in de nacht? En waar gaat dit over?"

Zeg ik: "Tja, als ik dat wist, had ik ook geen telefoon nodig."
Image

93
Vrouw: "Onze puberzoon is niet te vertrouwen... Als ik geld in onze portemonnee stop, haalt hij het eruit! Wat moet ik daar nou mee?"

Haar man: "Stop ons geld dan tussen z'n schoolboeken. Dan vindt ie het nooit!"
Image

94
Sora_Lizard wrote:Vrouw: "Onze puberzoon is niet te vertrouwen... Als ik geld in onze portemonnee stop, haalt hij het eruit! Wat moet ik daar nou mee?"

^^

95
Sora_Lizard wrote:Vrouw: "Onze puberzoon is niet te vertrouwen... Als ik geld in onze portemonnee stop, haalt hij het eruit! Wat moet ik daar nou mee?"

Dat is niet slim. Hij kijkt misschien niet in z'n schoolboeken, maar zal ze toch regelmatig meenemen naar school. Dus het moet in de schoolboeken, of tussen de pagina's van een schoolboek, niet tussen de schoolboeken. :p

96
BozeGozerXrd wrote:

Dat is niet slim. Hij kijkt misschien niet in z'n schoolboeken, maar zal ze toch regelmatig meenemen naar school. Dus het moet in de schoolboeken, of tussen de pagina's van een schoolboek, niet tussen de schoolboeken. :p
spreek je nu uit zelfervaring Gozer ? :D

98
Er komt een kleine vrouw bij de dokter.
Ze klaagt: “O dokter, ik heb toch zo’n last van mijn kruis als het regent.”
“Tja,” zegt de dokter, “vandaag is het mooi weer, dus nu heeft u zeker geen last?”
“Nee, vandaag niet,” zegt het vrouwtje.
“Nou,” zegt de dokter, “komt u dan terug als het regent.”
Een paar dagen later komt het vrouwtje terug als het regent.
“En?” vraagt de dokter: “Hebt u vandaag wel last?”
“Ja, vandaag wel,” zegt het vrouwtje.
“Gaat u dan maar even achter het scherm staan,” zegt de dokter.
Als het vrouwtje en de dokter achter het scherm zijn verdwenen, hoort de assistente de dokter vragen: “Mag ik even een schaar alstublieft?”
De assistente gaat de schaar brengen. Even later komen de dokter en het vrouwtje weer achter het scherm vandaan.
“Loopt u nu eens even rond,” zegt de dokter tegen het vrouwtje, “heeft u nu nog last?”
“Nee,” zegt het vrouwtje, “dank u dokter, het is helemaal over.”
Hierop vertrekt het vrouwtje. Ondertussen is de assistente bloednieuwsgierig geworden en vraagt: “Dokter, wat heeft u nu eigenlijk gedaan?”
“Gewoon,” zegt de dokter, “tien centimeter van d’r kaplaarzen afgeknipt.”
Image

99
paveman wrote:Ik heb zelf nooit schoolboeken meegenomen, dus hoeft niet per se fataal te zijn... :D
Niet iedereen heeft een butler om dat soort dingen te regelen. ;)
Bij ons was het verplicht. :silly: Je kon de klas zelfs uitgestuurd worden als ze je je boek vergeten was.

100
Nu we het toch over school hebben:

Een Arabische student schrijft met zijn vader:

"Beste vader
Het leven in Leuven is goed, de mensen zijn vriendelijk en ik vind het hier reuzefijn. Maar pa, ik ben een beetje beschaamd om met mijn puur gouden Ferrari 599GTB op de universiteit te arriveren, terwijl al mijn medestudenten en mijn leraren per trein komen.
Uw zoon, Nasser."

Zijn vader antwoordt:
"Mijn teerbeminde zoon,
Twintig miljoen US Dollars zijn overgeboekt op je rekening. Stop alstublieft met ons te beschamen. Ga en koop net als je medestudenten en leraren ook een trein!"
Image

101
BozeGozerXrd wrote:
paveman wrote:Ik heb zelf nooit schoolboeken meegenomen, dus hoeft niet per se fataal te zijn... :D
Niet iedereen heeft een butler om dat soort dingen te regelen. ;)
Bij ons was het verplicht. :silly: Je kon de klas zelfs uitgestuurd worden als ze je je boek vergeten was.

handig, zeker bij wiskunde :smug:

102
Sora_Lizard wrote:Nu we het toch over school hebben:

"Beste vader
Het leven in Leuven is goed, de mensen zijn vriendelijk en ik vind het hier reuzefijn. Maar pa, ik ben een beetje beschaamd om met mijn puur gouden Ferrari 599GTB op de universiteit te arriveren, terwijl al mijn medestudenten en mijn leraren per trein komen.
Uw zoon, Nasser."

Zijn vader antwoordt:
"Mijn teerbeminde zoon,
Twintig miljoen US Dollars zijn overgeboekt op je rekening. Stop alstublieft met ons te beschamen. Ga en koop net als je medestudenten en leraren ook een trein!"
Lol! Domme is dat het ergens nog herkenbaar is ook...
Image

103
paveman wrote:
Sora_Lizard wrote:Nu we het toch over school hebben:

"Beste vader
Uw zoon, Nasser."

Zijn vader antwoordt:
"Mijn teerbeminde zoon,
Lol! Domme is dat het ergens nog herkenbaar is ook...
Qua bedrag ook?

105
We blijven een beetje langer in de 'rijkere' sferen . . .

Gesprek tussen twee miljonairs:

"Ik wilde dit jaar een wereldreis maken, maar mijn vrouw wou natuurlijk weer ergens anders naartoe..."
Image