Re: Welke games ga je deze maand kopen?
61Ik heb GTA SA op pc en toch wil ik het ook op ps3 en neen niet perse voor de trophies.
GTA SA is toch 2.50 op Steam of ben ik nu blind?Toon8 wrote:En als je GTA SA op pc koopt tijdens de steam sales moet je maar 1€ betalen En je hebt ook achievements op steam, zelfde als trophies voor ps. En volgens mij kan je ook met je ps acc op steam gaan zonder een ander acc te moeten maken. Maar je moet wel een klein beetje deftige pc hebben. En je kan ook je ds3 of ds4 controller aansluiten op je pc, en je pc aansluiten op je tv en dan heb je een volledige console ervaring
Ja maar deze (black friday) sale is vele minder qua kortingen dan de winter of zomer sale, duurt ook maar 6 dagen. Ik heb hem in de zomer voor 1,5€ zien staanElexus wrote:GTA SA is toch 2.50 op Steam of ben ik nu blind?Toon8 wrote:En als je GTA SA op pc koopt tijdens de steam sales moet je maar 1€ betalen En je hebt ook achievements op steam, zelfde als trophies voor ps. En volgens mij kan je ook met je ps acc op steam gaan zonder een ander acc te moeten maken. Maar je moet wel een klein beetje deftige pc hebben. En je kan ook je ds3 of ds4 controller aansluiten op je pc, en je pc aansluiten op je tv en dan heb je een volledige console ervaring
Ah, op die manier.Toon8 wrote:Ja maar deze (black friday) sale is vele minder qua kortingen dan de winter of zomer sale, duurt ook maar 6 dagen. Ik heb hem in de zomer voor 1,5€ zien staanElexus wrote:GTA SA is toch 2.50 op Steam of ben ik nu blind?Toon8 wrote:En als je GTA SA op pc koopt tijdens de steam sales moet je maar 1€ betalen En je hebt ook achievements op steam, zelfde als trophies voor ps. En volgens mij kan je ook met je ps acc op steam gaan zonder een ander acc te moeten maken. Maar je moet wel een klein beetje deftige pc hebben. En je kan ook je ds3 of ds4 controller aansluiten op je pc, en je pc aansluiten op je tv en dan heb je een volledige console ervaring
Dat is absolute onzin want je kunt op exact dezelfde manier spelen met exact dezelfde controller. Als je een laptop hebt van minder dan 10 jaar oud met een HDMI uitgang, kun je m zelfs gewoon op de TV in je woonkamer spelen als je dat belangrijk vindt. En de PC versie is dan ook nog beter qua laadtijden, prestaties en graphics.dividedx11 wrote:Inderdaad, zo een game speelt veel beter op console dan op pc. En Gozer die trophies zijn een heus pluspunt. Voor jou misschien niet maar voor het overgrote deel hier wel. Is een beetje belachelijk dat je het een pluspunt noemt dat er op pc geen trohpies voor zijn...
en het compleet belachelijk om mensen belachelijk te noemen omdat ze liever een disc voor een console kopen.BozeGozerXrd wrote:Dat is absolute onzin want je kunt op exact dezelfde manier spelen met exact dezelfde controller. Als je een laptop hebt van minder dan 10 jaar oud met een HDMI uitgang, kun je m zelfs gewoon op de TV in je woonkamer spelen als je dat belangrijk vindt. En de PC versie is dan ook nog beter qua laadtijden, prestaties en graphics.dividedx11 wrote:Inderdaad, zo een game speelt veel beter op console dan op pc. En Gozer die trophies zijn een heus pluspunt. Voor jou misschien niet maar voor het overgrote deel hier wel. Is een beetje belachelijk dat je het een pluspunt noemt dat er op pc geen trohpies voor zijn...
Je kunt wel waarde hechten aan trophies, maar het blijven lege hulzen die vaak niet eens goed aansluiten bij de werkelijke uitdagingen in een game en in plaats daarvan je te vaak dwingen zinloze acties te grinden. Het is alsof je in een bar 50 lege bierglazen 'opdrinkt' en dat iedereen in de bar je dan heel tof vindt omdat je in zo'n korte tijd zoveel bier hebt gedronken.
mooi verwoord GozerBozeGozerXrd wrote:Dat is absolute onzin want je kunt op exact dezelfde manier spelen met exact dezelfde controller. Als je een laptop hebt van minder dan 10 jaar oud met een HDMI uitgang, kun je m zelfs gewoon op de TV in je woonkamer spelen als je dat belangrijk vindt. En de PC versie is dan ook nog beter qua laadtijden, prestaties en graphics.dividedx11 wrote:Inderdaad, zo een game speelt veel beter op console dan op pc. En Gozer die trophies zijn een heus pluspunt. Voor jou misschien niet maar voor het overgrote deel hier wel. Is een beetje belachelijk dat je het een pluspunt noemt dat er op pc geen trohpies voor zijn...
Je kunt wel waarde hechten aan trophies, maar het blijven lege hulzen die vaak niet eens goed aansluiten bij de werkelijke uitdagingen in een game en in plaats daarvan je te vaak dwingen zinloze acties te grinden. Het is alsof je in een bar 50 lege bierglazen 'opdrinkt' en dat iedereen in de bar je dan heel tof vindt omdat je in zo'n korte tijd zoveel bier hebt gedronken.
Ik weet ook wel dat je zo'n pc kan aansluiten aan je tv. De graphics zijn misschien iets beter op pc maar ik persoonlijk koop liever een PS4 voor 400 euro ipv een hele goeie gaming pc voor 4000 euro... Dat de games goedkoper zijn op pc, daar kan ik niet tegen op.BozeGozerXrd wrote:Dat is absolute onzin want je kunt op exact dezelfde manier spelen met exact dezelfde controller. Als je een laptop hebt van minder dan 10 jaar oud met een HDMI uitgang, kun je m zelfs gewoon op de TV in je woonkamer spelen als je dat belangrijk vindt. En de PC versie is dan ook nog beter qua laadtijden, prestaties en graphics.dividedx11 wrote:Inderdaad, zo een game speelt veel beter op console dan op pc. En Gozer die trophies zijn een heus pluspunt. Voor jou misschien niet maar voor het overgrote deel hier wel. Is een beetje belachelijk dat je het een pluspunt noemt dat er op pc geen trohpies voor zijn...
Voor 4000€ heb je een beest van een computer die waarschijnlijk ook kan vliegendividedx11 wrote:Ik weet ook wel dat je zo'n pc kan aansluiten aan je tv. De graphics zijn misschien iets beter op pc maar ik persoonlijk koop liever een PS4 voor 400 euro ipv een hele goeie gaming pc voor 4000 euro... Dat de games goedkoper zijn op pc, daar kan ik niet tegen op.