Idem. €10 met die black friday deals was te mooi om te laten liggenToon8 wrote:De volledige serie aan de helft van de prijs
Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!
587Was inderdaad een zeer mooie deal, als je weet dat de laatste episode nog maar juist uitgekomen is en dan al direct zo in prijs laten zakken. Kon het ook niet laten liggen. Bij mij was het wel 13€ , waar vond je hem voor 10?Sanity penguin wrote:Idem. €10 met die black friday deals was te mooi om te laten liggenToon8 wrote:De volledige serie aan de helft van de prijs
588PS storeToon8 wrote:Was inderdaad een zeer mooie deal, als je weet dat de laatste episode nog maar juist uitgekomen is en dan al direct zo in prijs laten zakken. Kon het ook niet laten liggen. Bij mij was het wel 13€ , waar vond je hem voor 10?Sanity penguin wrote:Idem. €10 met die black friday deals was te mooi om te laten liggenToon8 wrote:De volledige serie aan de helft van de prijs
589Aah oei, nooit gezien Weer 2 pintjes minderminermb wrote:PS storeToon8 wrote: Was inderdaad een zeer mooie deal, als je weet dat de laatste episode nog maar juist uitgekomen is en dan al direct zo in prijs laten zakken. Kon het ook niet laten liggen. Bij mij was het wel 13€ , waar vond je hem voor 10?
591Inderdaad in de store (stonden wel een aantal leuke deals tussen).Toon8 wrote:Aah oei, nooit gezien Weer 2 pintjes minderminermb wrote:PS storeToon8 wrote: Was inderdaad een zeer mooie deal, als je weet dat de laatste episode nog maar juist uitgekomen is en dan al direct zo in prijs laten zakken. Kon het ook niet laten liggen. Bij mij was het wel 13€ , waar vond je hem voor 10?
AB Inbev heeft trouwens zijn faillissement al aangevraagd heb ik gehoord
592Door mijn onoplettendheid een nieuwe economische crisis veroorzaaktSanity penguin wrote:Inderdaad in de store (stonden wel een aantal leuke deals tussen).
594Vanuit Amerika
**** You Square Enix!
En mijn broer:
**** You Square Enix!
En mijn broer:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
595straf Cap !Captain Witwicky wrote:Vanuit Amerika
**** You Square Enix!
En mijn broer:
596Killzone is niet van Amerika, dat was gewoon lokale Game ManiaGamefreak wrote:straf Cap !Captain Witwicky wrote:Vanuit Amerika
**** You Square Enix!
En mijn broer:
597Heeft je broer een PS4?Captain Witwicky wrote:Killzone is niet van Amerika, dat was gewoon lokale Game ManiaGamefreak wrote:straf Cap !Captain Witwicky wrote:Vanuit Amerika
**** You Square Enix!
En mijn broer:
598Geen angst. Ik ben er nog.Toon8 wrote:Door mijn onoplettendheid een nieuwe economische crisis veroorzaaktSanity penguin wrote:Inderdaad in de store (stonden wel een aantal leuke deals tussen).
600We leven onder 1 dak, dus neen. En moesten we een hebben dan delen we hem, dus een PS4 "van mijn broer" is al niet mogelijkBozeGozerXrd wrote:Heeft je broer een PS4?