Meh
Ik kom maar niet op een goede biernaam
Suggesties zijn dus welkom.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
482Haha, pertotal is wel een goeie
Als ge er maakt, wil ik ook zeker proeven
En ja, ik bedoelde ook dat als ge meer wilt dan van die pakketjes, dat ge toch wel iets van budget zult moeten hebben
En ja, ik bedoelde ook dat als ge meer wilt dan van die pakketjes, dat ge toch wel iets van budget zult moeten hebben
483Valt wel meemet0t0 wrote:Haha, pertotal is wel een goeie
Ik ga eerste keer premium pakket doen (veeeeel meer dan dat delhaize pakketje dus)
En dan op termijn een brander enzo bijkopen
edit:
de bedoeling van pertotal is dat ik 2 biertjes zou willen brouwen.
1 pilsner en 1 duvelachtige
De pilsner zou dan Perto geweest zijn en de duvel Pertotal
Maar perto trekt teveel op porto
Ik kan natuurlijk Pertotal houden voor den duvel en totaal iets anders voor de pils
484Waarom niet gewoon ShAmPi?ShAmPi wrote:Meh
485NahW.O.L.F. wrote:Waarom niet gewoon ShAmPi?ShAmPi wrote:Meh
Ergens komt er wel in het klein "Met liefde gebrouwen door Shampi" ofzoiets.
486De naam is één ding, maar hebt ge al een idee wat voor bier het zou worden?
488of Shampoo ?W.O.L.F. wrote:Waarom niet gewoon ShAmPi?ShAmPi wrote:Meh
489Als je er eentje moet hebben zal het met shampoo zijn voor uGamefreak wrote:of Shampoo ?W.O.L.F. wrote:Waarom niet gewoon ShAmPi?ShAmPi wrote:Meh
Kzou beter champagne beginne maken dan konnek Shampieter als naam pakken
491Ah, die edit had ik niet gezien. Klinkt al goed, zeker Pertotal voor de Duvelachtige lijkt mij een leuke naamShAmPi wrote:Ja ze.
Zie edit koppel posts hierboven
Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan
492Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zitmet0t0 wrote:Ah, die edit had ik niet gezien. Klinkt al goed, zeker Pertotal voor de Duvelachtige lijkt mij een leuke naamShAmPi wrote:Ja ze.
Zie edit koppel posts hierboven
Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan
493Natuurlijkgamerke1992 wrote:Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zitmet0t0 wrote:Voor mijn verjaardag heb ik van W.O.L.F. 18 verschillende herfst/winter/kerstbieren gekregen. Ik weet alweer wat te drinken, want voor de rest had ik ook nog genoeg staan
Maar qua kerstbieren zijn er ook de St. Bernardus Christmas Ale, Delirium Christmas, Bush kerstbier, Gordon Xmas, Gouden Carolus Christmas en La Binchoise Speciale Noël. De rest zijn winterbieren.
494Alles wat ze hadden van winterbieren van de delhaize zat er bij (over verschillende weken verzameld) en dan nog een stevige selectie van de hopduvel. En met0t0 bleef de voorbije weken maar zeggen dat hij echt eens de kerstbieren moest kopen voor dat ze weer uit de winkels verdwenen en ik bleef maar zeggen 'maar schat, je hebt nog veel tijd...'gamerke1992 wrote:Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit
495Haha grappig Wel leuk om bier van je vriendin te krijgen.W.O.L.F. wrote:Alles wat ze hadden van winterbieren van de delhaize zat er bij (over verschillende weken verzameld) en dan nog een stevige selectie van de hopduvel. En met0t0 bleef de voorbije weken maar zeggen dat hij echt eens de kerstbieren moest kopen voor dat ze weer uit de winkels verdwenen en ik bleef maar zeggen 'maar schat, je hebt nog veel tijd...'gamerke1992 wrote:Dan hoop ik dat de leffe christmas er tussen zit
Ik heb net een sixpack kerstbier van leffe gekocht, dan kan ik ook weer heel even voort