Uiteindelijk is het meer van hetzelfde, maar op één of andere manier heb ik er toch altijd weer plezier in.RoyVdW wrote:Wat vindt je ervan? Ga denk ik ook aan deze beginnen na Gone to The RaptureSanity penguin wrote:AC: Rogue
Re: Wat speel je op dit moment?
528Nee, maar ik heb er wel al over zitten nadenken. Al wil ik eerst wel eens wat gameplay zien met die moto's.fsterchele23 wrote: Heb je die moto dlc ook?
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
529Ik speel op dit moment de dlc van Bloodborne. Ik had de platinum gehaald en toen kwam de dlc uit. Stond m'n trophy voortgang ineens weer op 85% in plaats van 100%. I hate that.
530jop is irritant, had ik ook let The Evil Within...Rushifel wrote:Ik speel op dit moment de dlc van Bloodborne. Ik had de platinum gehaald en toen kwam de dlc uit. Stond m'n trophy voortgang ineens weer op 85% in plaats van 100%. I hate that.
532En bij mij staat die nog steeds op 0%Rushifel wrote:Ik heb Bloodborne weer op 100% staan. Woohoo.
arty:
533minermb wrote:En bij mij staat die nog steeds op 0%Rushifel wrote:Ik heb Bloodborne weer op 100% staan. Woohoo.
arty:
534Jammer dat sommige item drops gebaseerd zijn op geluk. Ik ben in Demon's Souls bezig en moet alleen nog een Pure Bladestone hebben voor de platinum, maar hij wil maar niet droppen.
535Geen zin/tijd gehad om te spelen?minermb wrote: En bij mij staat die nog steeds op 0%
536Nadat ik SW Battlefront op de release 2 uurtjes gespeeld heb, heb ik het nooit meer opgestart. Zal vandaag deze nog eens proberen
537Meer de kwestie dat die te moeilijk voor mij is. Ik ben pas bij de tweede checkpoint en elke keer voordat ik de derde vind ga ik dood.Rushifel wrote:Geen zin/tijd gehad om te spelen?minermb wrote: En bij mij staat die nog steeds op 0%
538PS3:
Lara Croft Legend
Lara Croft Anniversary
Battlefield Bad Company 2
GTA San Andreas
PSV:
/
PS4:
Tearaway Unfolded
Wolfenstein The Old Blood
Resident Evil Revelations 2
Lara Croft Legend
Lara Croft Anniversary
GTA San Andreas
PSV:
/
PS4:
Tearaway Unfolded
539ps4: the witcher 3 (top top top)
ps vita: ik ben sound shapes wat beu, dus misschien begin ik aan de god of war trilogy
ps vita: ik ben sound shapes wat beu, dus misschien begin ik aan de god of war trilogy
540amai, zo veel tegelijk, jij hebt zeker 7 armen ?dividedx11 wrote:PS3:
Lara Croft Legend
Lara Croft Anniversary
GTA San Andreas
PSV:
/
PS4:
Tearaway Unfolded