Yups zot ehGamefreak wrote:amai, zo veel tegelijk, jij hebt zeker 7 armen ?dividedx11 wrote:PS3:
Lara Croft Legend
Lara Croft Anniversary
Battlefield Bad Company 2
GTA San Andreas
PSV:
/
PS4:
Tearaway Unfolded
Wolfenstein The Old Blood
Resident Evil Revelations 2
Re: Wat speel je op dit moment?
542Metal Gear Solid V: The Phantom Pain, de laatste beetjes voor de platinum
545en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ?dividedx11 wrote:PS4: God of War III Remastared
546Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!Gamefreak wrote:en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ?dividedx11 wrote:PS4: God of War III Remastared
547Idd enkel best moeilijk op titaan voor de platinum. Ga deze ook nog kopen als die goedkoper staat of via internet tweedehands.dividedx11 wrote:Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!Gamefreak wrote:en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ?dividedx11 wrote:PS4: God of War III Remastared
54815 lijkt me toch al redelijk goedkoop?RoyVdW wrote:Idd enkel best moeilijk op titaan voor de platinum. Ga deze ook nog kopen als die goedkoper staat of via internet tweedehands.dividedx11 wrote:Het was m'n vader die in des tijd de PS3 versie speelde, ik heb er toen maar 10 minuutjes op gespeeld. Nu hem ook gekocht op PS4 en moet zeggen dat ik de game fantastisch vind!Gamefreak wrote:
en ? vind je de verbeteringen t.o.v. de ps3 voldoende ?
549Idd die staat nu in Sales blijkbaar? Wist ik niet. Maar is enkel bij Game Mania vermoed ik en is ook de enige winkel die 2e hands verkoopt. Maar ik maak er gebruik van en bied €10 op Kapaza bij onwetende personen. Ik probeer altijd voor minder waarom bestaat internet dan Als het werkt des te beter ik heb tijd nog genoeg backlog en wordt enkel goedkoper
550Ook mijn truk Ik bied er op los tot ik eens prijs heb.RoyVdW wrote:Idd die staat nu in Sales blijkbaar? Wist ik niet. Maar is enkel bij Game Mania vermoed ik en is ook de enige winkel die 2e hands verkoopt. Maar ik maak er gebruik van en bied €10 op Kapaza bij onwetende personen. Ik probeer altijd voor minder waarom bestaat internet dan Als het werkt des te beter ik heb tijd nog genoeg backlog en wordt enkel goedkoper
551Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.
552en daarna meteen terug weg gesmeten zeker ?NTGSruler wrote:Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.
553Nope, volledig op mijn Vita nog altijdGamefreak wrote:en daarna meteen terug weg gesmeten zeker ?NTGSruler wrote:Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.
554Een topgame voor de vitaNTGSruler wrote:Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.
555Idd. Ben nog eens de volledige game aant doorgaan voor alle intel. Daarna nog alle missies zeker 2x spelen voor die contractengamerke1992 wrote:Een topgame voor de vitaNTGSruler wrote:Killzone Mercenary nog eens opgepakt. Goesting om met de Vita te spelen. Goed deel van alle intel gevonden.