PXtR Forum Lady van het jaar 2015
Dit blijkt altijd weer een gevaarlijke categorie, dus hou ik me het best wat op de vlakte. Geen poll derhalve, maar een open vraag waar jullie zelf de Lady mogen voordragen.
Schrijf in je antwoord jouw nominatie vet zodat we bij het tellen niemand over het hoofd zien.
Zondag 17 januari, 18u00, worden de polls en de topics gesloten. Uiterlijk zaterdag 23 januari worden de uitslagen bekend gemaakt.
Re: PXtR Forum Lady van het jaar 2015
2Laten we maar zeggen Kolm. Regelmatig aanwezig, leuke gesprekken mee gehad en altijd behulpzaam.
3Ik kies voor W.O.L.F. Ze is heel actief op het forum en zorgt voor interessante gesprekken en weetjes.
4Ik ga ook voor W.O.L.F, ze geeft altijd handig advies over alledaagse dingen en is ook erg aardig 
6Ik ga voor Tamara, ze is al even niet meer actief, maar heeft wel de blog opgestart eh
7Elexus
she deserves this en wrm awel heel dezelfde redenen als member of the year
(effe copy paste xd)
- mijn verjaardag was superawesome met haar gezelschap + de awesome birthdaypresents
- best friend ever in de leuke momenten maar ook wnr ik iemand nodig heb
- dat ze bovenop haar loodzware studies nog reviews schrijft ook voor dit forum is zo waw
- haar schitterende reviews die ik stuk voor stuk heb mogen/kunnen lezen hier op pxtr en ervoor op een andere site dak nu geen reclame ga voor maken
- ze heeft respect voor ieder zijn mening
- beste teammate ooit
go go frozen league
- ze houdt mijn koopdrang wat in bedwang
- staat altijd klaar om advies te geven in vanalles
- niet vies om eens iets nieuw te proberen
- and last but not least voor het eerst kan ik zeggen dak een superjaar achter de rug heb grotendeels door lexi die mijn stressmomenten veel helpt relativeren en meer kan genieten het leven
hiervoor en nog vele meer verdient lexi deze award volgens mij
she deserves this en wrm awel heel dezelfde redenen als member of the year
(effe copy paste xd)
- mijn verjaardag was superawesome met haar gezelschap + de awesome birthdaypresents
- best friend ever in de leuke momenten maar ook wnr ik iemand nodig heb
- dat ze bovenop haar loodzware studies nog reviews schrijft ook voor dit forum is zo waw
- haar schitterende reviews die ik stuk voor stuk heb mogen/kunnen lezen hier op pxtr en ervoor op een andere site dak nu geen reclame ga voor maken
- ze heeft respect voor ieder zijn mening
- beste teammate ooit
- ze houdt mijn koopdrang wat in bedwang
- staat altijd klaar om advies te geven in vanalles
- niet vies om eens iets nieuw te proberen
- and last but not least voor het eerst kan ik zeggen dak een superjaar achter de rug heb grotendeels door lexi die mijn stressmomenten veel helpt relativeren en meer kan genieten het leven
hiervoor en nog vele meer verdient lexi deze award volgens mij
8jij bent serieus fan van Lexus hé Cois ? nu ja, ik stem ook voor Elexus...
9tzal wel zijn!!!Gamefreak wrote:jij bent serieus fan van Lexus hé Cois ? nu ja, ik stem ook voor Elexus...
10W.O.L.F. , omdat ze tijd nam om naar m'n problemen te luisteren dit jaar
11W.O.L.F. omdat ik het leuk vind dat ze toch op het forum actief blijft, ook al gamet ze eigenlijk zelf niet echt veel 
12Idem. Ze stuurt lieve berichten en weet wat ze zegtMr.Wolf wrote:W.O.L.F. , omdat ze tijd nam om naar m'n problemen te luisteren dit jaar
WOLF
13WOLF
Hoewel ik niet vaak meer op het forum zit, lijkt mij dit toch de Lady van het jaar. Post vaak nuttige reacties ivb studeren of andere problemen. En ze drinkt ook vaak biertjes met Metoto wat ik voor de een of andere reden een goed argument vind.
Hoewel ik niet vaak meer op het forum zit, lijkt mij dit toch de Lady van het jaar. Post vaak nuttige reacties ivb studeren of andere problemen. En ze drinkt ook vaak biertjes met Metoto wat ik voor de een of andere reden een goed argument vind.
14Enkel gelimiteerd tot 2015 uiteraardMr.Wolf wrote:W.O.L.F. , omdat ze tijd nam om naar m'n problemen te luisteren dit jaar
Beroepsmisvorming eh (pedagoog eh)RoyVdW wrote:Idem. Ze stuurt lieve berichten en weet wat ze zegtMr.Wolf wrote:W.O.L.F. , omdat ze tijd nam om naar m'n problemen te luisteren dit jaar
WOLF
Allemaal danku
15ik doe origineel en stem ook op W.O.L.F. . Mijn reden(en) om voor haar te stemmen staan allemaal in bovenstaande posts