Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....
ik vond dit persoonlijk de beste uit de Telltale-stal.... echt zeer goed, enkele minpunten: de matige graphics (ps4 doet naar t schijnt niet veel beter), net zoals bij Tales from Borderlans, af en toe het beeld dat bevriest als ie savet en ook nog in het laatste chapter wat technische mankementen zoals stemmen en geluidseffecten die wegvallen....
maar toch 9 op 10, laat seizoen 2 aanrukken !!
Re: Welke game speelde je het laatste uit?
437Nogmaals de SP van KZ Mercenary Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
438Het verhaal is zeker kort, maar toch de moeiteNTGSruler wrote:Nogmaals de SP van KZ Mercenary Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
En daarnaast is het natuurlijk de gameplay die het belangrijkste is, zeker met de verschillende speelstijlen
439Ik ben van plan om die "mindere game" te kopen maar heb toch wel veel goede commentaren gelezen. De meesten vinden het een zeer goed verhaal, en ze vinden het ook heel fijn om rond te kunnen lopen in de wereld van game of thrones.Gamefreak wrote:Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....
Lees hier eens de reviews van spelers:
http://store.steampowered.com/app/208730/
440Idd ben net terug bezig met die Contracts. Vraagt toch veel focus. De "Sloop" missies had ik al gedaan. Nog die Precision nu en Stealth.met0t0 wrote:Het verhaal is zeker kort, maar toch de moeiteNTGSruler wrote:Nogmaals de SP van KZ Mercenary Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
En daarnaast is het natuurlijk de gameplay die het belangrijkste is, zeker met de verschillende speelstijlen
441Een tip als je voor de platinum gaat: Botzone kopen is heel handig om op een leuke manier 10.000 kills te halen en helpt ook enorm voor die 100 matches trophy.NTGSruler wrote:Idd ben net terug bezig met die Contracts. Vraagt toch veel focus. De "Sloop" missies had ik al gedaan. Nog die Precision nu en Stealth.met0t0 wrote:Het verhaal is zeker kort, maar toch de moeiteNTGSruler wrote:Nogmaals de SP van KZ Mercenary Viel mij deze keer op dat het verhaal wel kort is.
442Ik heb die botzone reeds gekocht! Alle online trophies zijn al binnen, dus binnenkort blijven idd alleen nog die 10.000 kills over. Ik denk dat ik nu iets over de 4000 kills al zit. En over de 600.000 geld. Nog 6 missies Precision en Stealth Contracts doengamerke1992 wrote:
Een tip als je voor de platinum gaat: Botzone kopen is heel handig om op een leuke manier 10.000 kills te halen en helpt ook enorm voor die 100 matches trophy.
444Leuk!dividedx11 wrote:Battlefield: Bad Company 2 ==> 7,6/10
445Idd volgende is wrschnlk GoW: AscensionNTGSruler wrote:Leuk!dividedx11 wrote:Battlefield: Bad Company 2 ==> 7,6/10
446dividedx11 wrote:Idd volgende is wrschnlk GoW: AscensionNTGSruler wrote:Leuk!dividedx11 wrote:Battlefield: Bad Company 2 ==> 7,6/10
Man goed aan het door doen dan
447Haha moet er nog aan beginnen ehNTGSruler wrote:dividedx11 wrote:Idd volgende is wrschnlk GoW: AscensionNTGSruler wrote:Leuk!
Man goed aan het door doen dan
Last edited by Kolm on 28 Dec 2015 01:15, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Reason: Fixed quote
448tis natuurlijk nog altijd een kwestie van smaakToon8 wrote:Ik ben van plan om die "mindere game" te kopen maar heb toch wel veel goede commentaren gelezen. De meesten vinden het een zeer goed verhaal, en ze vinden het ook heel fijn om rond te kunnen lopen in de wereld van game of thrones.Gamefreak wrote:Game of Thrones op ps3, van TelTalle uiteraard, je hebt ook nog een andere gelijknamige game van even terug maar die was veel minder....
Lees hier eens de reviews van spelers:
http://store.steampowered.com/app/208730/
449Zeer zeker jajadividedx11 wrote:Idd volgende is wrschnlk GoW: AscensionNTGSruler wrote:Leuk!dividedx11 wrote:Battlefield: Bad Company 2 ==> 7,6/10
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
450Infamous: First Light.
8,5/10 Leuke game en een zeer leuke power die ze heeft. Beetje makkelijk wel.
8,5/10 Leuke game en een zeer leuke power die ze heeft. Beetje makkelijk wel.