S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp
Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Re: Welke serie volg je momenteel?
392je hebt ze misschien per ongeluk in je slaap tot spijs gemept ?RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp
393Een hele aflevering lang dan?RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp
Momenteel een beetje stilgevallen met series wegens tijdsgebrek, maar deze week wel nog wat aflevering van Ash vs. evil dead meegepikt.
Zalige series met prachtige humor
394Dat was toch wel een draak van een aflevering, goed dat je in slaap gevallen bentRoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp
Black sails seizoen 1 uitgekeken, leuke serie maar mocht van mij toch wat meer op het water afspelen. Zal nu beginnen aan seizoen 2
395Gisteren LEGO Star Wars: Droid Tales uitgekeken, zeer grappige serie waarin C-3PO, vertolkt door de originele acteur het originele star wars verhaal vertelt. Was echt een leuke, grappige en luchtige serie
396Ga nu beginnen aan die episode. Die is pas aflevering 10 van S3 dus kon ik nog niet gezien hebben.Gamefreak wrote:je hebt ze misschien per ongeluk in je slaap tot spijs gemept ?RoyVdW wrote:S2 van Breaking Bad gezien. Wil zeker verder zien goed. Van die vlieg heb ik toch niks gemerkt mss was ik even in slaap gevallen xp
397Ik dacht dat die nog in seizoen 2 was, heb breaking bad dan toch langer uitgehouden dan dat ik zelf dachtRoyVdW wrote: Ga nu beginnen aan die episode. Die is pas aflevering 10 van S3 dus kon ik nog niet gezien hebben.
398Heb ze gezien. Was idd de slechtste tot nu toe maar ik kon er nog naar zien. Erna wordt het terug beter. Morgen al laatste episode van S3 zien. Gaat goed bingewatchen.Toon8 wrote:Ik dacht dat die nog in seizoen 2 was, heb breaking bad dan toch langer uitgehouden dan dat ik zelf dachtRoyVdW wrote: Ga nu beginnen aan die episode. Die is pas aflevering 10 van S3 dus kon ik nog niet gezien hebben.
400Goed nieuws dan, S2 speelt zich meer af op het water!Toon8 wrote:Black sails seizoen 1 uitgekeken, leuke serie maar mocht van mij toch wat meer op het water afspelen. Zal nu beginnen aan seizoen 2
Ik volg nog:
Deadliest Catch S11
The Flash S1 en binnenkort S2.
Wayward Pines S1, mysterieus stadje vol geheimen, ziet er goed uit.
Vanaf zondag:
Sleepy Hollow S2
The Strain S2
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
401S4 van Breaking Bad die was goed 8/10
404Echt éMr.Wolf wrote:Jaaa, die aflevering van die vlieg was... speciaal
405Er is wel een theorie verbonden aan die vlieg, maar ik zou ze nog opzoeken, want er staan wat spoilers in voor de volgende seizoenenRoyVdW wrote:Echt éMr.Wolf wrote:Jaaa, die aflevering van die vlieg was... speciaal