Re: Pronken met je Platinums
556Ik eigenlijk ook, maar Black Ops 3 bevalt mij te goed, dus de rest van de games moeten even wachten
Moderator: Leaderboard Group
jij hebt de game nu al helemaal afgehaspeld Cois ? dat is rapfsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
kheb er in de eerste week superveel op gespeeld en gistern na een uur of 6 dan de laatste trophies binnen gehaaldGamefreak wrote:jij hebt de game nu al helemaal afgehaspeld Cois ? dat is rapfsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
Trophyhunterfsterchele23 wrote:kheb er in de eerste week superveel op gespeeld en gistern na een uur of 6 dan de laatste trophies binnen gehaaldGamefreak wrote:jij hebt de game nu al helemaal afgehaspeld Cois ? dat is rapfsterchele23 wrote:plat nummer 11 met gta san andreas op ps3
ondertss plat nr 12 tales from the borderlands
just a little bitNTGSruler wrote:Trophyhunterfsterchele23 wrote:
kheb er in de eerste week superveel op gespeeld en gistern na een uur of 6 dan de laatste trophies binnen gehaald
ondertss plat nr 12 tales from the borderlands
Bedankt," Disk 1en 2" heb ik met genoegen terug gespeeld maar ben daarna gaan farmen voor een bepaald aantal trophies , wat wel goed ging dmv die cheats die ze er bewust hebben ingelaten, maar dat nam de magie wel weg... na de game te hebben uitgespeeld heb ik ook nog een speedrun gedaan om de Barret trophie binnen te halen... wel met de cheats oppaveman wrote:Congrats wrecker: wat vond jij van de herbeleving van deze klassieker?
@fsterchele: het begint er in ieder geval wel heel sterk op te lijken...
Return to “PlayStation Network Gaming”